Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@13:16:46 GMT

کشف قریب به نیم تن تریاک در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۹۶۲۳

کشف قریب به نیم تن تریاک در ایرانشهر

محسن گل محمدی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: طی درگیری مسلحانه مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با سوداگران مرگ ۴۵۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع  تریاک  از یک دستگاه خودروی وانت کشف و ضبط شد.

او ادامه داد: با توجه به حجم آتش سنگین بین طرفین و تاریکی هوا، متهمان با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شدند که دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری آنان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل محمدی افزود: برخورد با قاچاقچیان موادمخدر از اولویت‌های دستگاه قضایی است زیرا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی،تزلزل بنیان خانواده‌ها و افزایش آمار طلاق بر اثر شیوع توزیع و مصرف موادمخدر در جامعه بوده که با توجه به سیاست پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه مقابله قاطعانه و قانونی با این نوع از جرائم در حفظ کیان خانواده بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر درایرانشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو کوهنوردی که در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی به دلیل شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود راه خود را گم کرده بودند توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

وی بیان کرد: صبح امروز یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی بلافاصله تیم امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

محمدی مقدم تصریح کرد: نجاتگران هلال احمر با عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور پس از ۴ ساعت عملیات جستجو دو کوهنورد گمشده که به علت شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود مسیر خود را گم کرده بودند در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی پیدا و آنها را به پایین کوه و محل امن منتقل کردند.

کد خبر 6097550

دیگر خبرها

  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی