Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@16:45:17 GMT

حضور ایران در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۹۸۴۴

دومین نمایشگاه بین المللی واردات چین با حضور ایران و نمایندگان 150 کشور جهان و با سخنرانی" شی جین پینگ" رئیس جمهور چین در شانگهای برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این دوره نمایشگاه چین با موضوع عمده «بهره‌وری مشترک از آینده در عصر جدید» بیش از ۳۰۰۰ شرکت از بیش از ۱۵۰ کشور و منطقه از ۵ قاره را جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیش از یک سوم کشور‌ها برای نخستین بار در این دوره نمایشگاه حضور می‌یابند. از این میان، مساحت نمایشگاه کشور‌های آمریکا، ژاپن، آلمان، هنگ کنگ چین، کره جنوبی، ایتالیا، فرانسه، استرالیا، سوییس و بریتانیا بیشتر از کشور‌های دیگر است.

جنگ تجاری آمریکا و چین پس از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در ۶ ژوئیه ۲۰۱۸ (۱۶ خرداد ۱۳۹۷) بر اعمال ۳۴ میلیارد دلار تعرفه گمرکی بر واردات کالا‌های چینی همچنان ادامه دارد.
در این نمایشگاه تجاری از محافل و صنایع مختلف و بیش از ۷۰۰۰ نفر از کشور‌های جهان از جمله رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران حضور دارند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نمایشگاه چین آمریکا جنگ تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

ایسنا/اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که استان اردبیل هم در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

غرفه استان اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه‌ها میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران