Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی هلند اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری بارسلونا پس از جدایی والورده است. تاریخ انتشار: 04:30 - 15 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۱۳۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مسئولان باشگاه بارسلونا در حالی که شایعات زیادی در خصوص جدایی ارنستو والورده از این تیم شنیده می‌شود، اصلی‌ترین گزینه خود را برای جانشینی این مربی مشخص کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا تصمیم دارد در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، با والورده در پایان فصل قطع همکاری کرده و پس از آن رونالد کومان را که در تیم ملی هلند عملکرد درخشانی داشته جایگزین والورده کنند.

این در شرایطی است که ژوزه مورینیو برخلاف صحبت‌های مطرح شده، اصلا جزو گزینه‌های سرمربیگری بارسلونا نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والورده میزان مورینیو بارسلونا هلند کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند

بازدید 8 بی‌احترامی و دست ندادن رجب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با مارک روته نخست وزیر هلند که به ترکیه سفر کرده باعث خشم مردم هلند شده است. ترکیه به دنبال بازگرداندن شماری از مخالفان اردوغان به ترکیه است و هلند به این خواسته همراهی نکرده است. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • چرا سران تشکیلات خودگردان از «طوفان الاقصی» خشمگین هستند؟
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم