Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد عادلی به دانشجو گفت: بهترین کاری که شبکه‌های برون مرزی ایران همچون شبکه پرس تی وی می‌توانند انجام دهند، زنده نگه داشتن نام ایشان در صدر اخبار رسانه ها است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عضو انجمن هماتولوژی با اشاره به سکوت رسانه‌ای شبکه‌های مطرح دنیا در مورد پروفسور سلیمانی، درباره اقداماتی که شبکه‌های برون مرزی کشورمان می‌توانند در مواجهه با این موضوع داشته باشند، به خبرگزاری دانشجو گفت: بهترین کاری که شبکه‌های برون مرزی ایران همچون شبکه پرس تی وی می‌توانند انجام دهند، زنده نگه داشتن نام ایشان در صدر اخبار رسانه، تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی و تحت فشار قرار دادن دولت و قوه قضائیه آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد عادلی عضو انجمن هماتولوژی درباره اقدام ایالات متحده آمریکا به بازداشت بیش از یک ساله پروفسور مسعود سلیمانی متخصص سلول‌های بنیادی و رئیس انجمن هماتولوژی ایران که برای گذراندن فرصت مطالعاتی به امریکا رفته بود، گفت: موضوعات تحقیقاتی که دکتر سلیمانی بر روی آن‌ها کار پژوهشی انجام می‌داده و همه در سطح تحقیقاتی مراکز معتبر دانشگاهی بوده و از طرف دیگر دانشجویان ایشان که یا بعد از فارغ التصیل شدن در ایران مهاجرت کرده و یا برای فرصت مطالعاتی به مراکز آمریکایی یا اروپایی می‌رفتند و از دانش و مهارت خوبی برخوردار بودند، سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا را حساس کرده بود و در صدد بودند که ایشان را به نوعی از کشور خارج کنند که مقدمات آن با عنایت به دعوتنامه از مایو کلینیک که یکی از مراکز مهم معتبر و علمی جهان است و نیز صدور ویزا در مدت زمان کوتاه فراهم شد. همه این‌ها نشان دهنده این است که قطعا این کار با برنامه ریزی قبلی بوده است.
وی با اشاره به سکوت رسانه‌ای شبکه‌های مطرح دنیا در مورد پروفسور سلیمانی، درباره اقداماتی که شبکه‌های برون مرزی کشورمان نظیر پرس تی وی می‌توانند در مواجهه با این موضوع داشته باشند، اظهار کرد: بهترین کاری که شبکه‌های برون مرزی ایران همچون پرس تی وی می‌توانند انجام دهند، زنده نگه داشتن نام ایشان در صدر اخبار رسانه‌های برون مرزی، تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی و تحت فشار قرار دادن دولت و قوه قضائیه آمریکا است. ضمنا در صورت امکان مصاحبه با دانشمندان و اساتید کشور‌های غربی در مورد نامبرده و نکوهش رفتار ناجوانمردانه مراکز علمی مثل مایو کلینیک که با سوءاستفاده از موقعیت علمی خود به وسیله دعوت از آقای دکتر سلیمانی ایشان را به اسارت دولت آمریکا درآورد، در تبدیل وضعیت ایشان موثر خواهد بود.
عادلی با تاکید بر اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند گرفتاری پروفسور سلیمانی از بند آمریکایی‌ها را حل کند، عنوان کرد: با توجه به اینکه بنده از اقدامات مجموعه دولت (وزارت امور خارجه، وزارت علوم و دانشگاه تربیت مدرس) آگاهم، معتقدم که دولت به تنهایی نمی‌تواند این مسئله را حل کند و باید در سطحی بالاتر از مجموعه نظام برای حل این مسئله کمک بگیریم، زیرا احتمالا برای این مسئله باید ابتدا این موضوع در شورای عالی امنیت ملی مطرح و تصویب گردد و سپس در جلسه سران سه قوه جهت اجرا به تصویب برسد.
این هماتولوژیست با عنوان اینکه آمریکا از ابتدا با هدف گروگانگیری به پروفسور سلیمانی روادید داده بود، خاطر نشان کرد: دولت آمریکا از اول برای گروگانگیری این اقدام را انجام داد و این اقدام با نقشه قبلی طراحی شده بود.
عادلی در پایان گفت: معتقدم دکتر سلیمانی هیچ جرمی مرتکب نشده است و صرفا سفارش دهنده دو ماده معمولی که در همه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، بوده و این امر جرمی قابل اتکا برای قاضی پرونده ایشان نیست؛ لذا امیدواریم به زودی بیگناهی ایشان ثابت و آزاد شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرس تی وی سلیمانی پرفسور سلیمانی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است

دادستان کل کشور گفت: با شناسایی افراد مستعد و تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد جوان، مستعد و دارای قابلیت، رویکرد استفاده از نیروهای جوان، فاضل و انقلابی در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، اظهار کرد: شناسایی نیروهای فاضل و مستعد در سطح کشور و به ویژه در بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها آغاز شده و با تشکیل بانک شایستگان، قوه قضائیه در آینده دارای یک ظرفیت عظیم و بی مانند در سطوح مختلف خدمت و مدیریت است.

وی با اشاره به ابلاغ سند جدید تحول قوه قضائیه، افزود: هوشمندسازی و تسهیل ارائه خدمات، جلب رضایتمندی مردم، ایجاد زمینه‌هایی برای افزایش مشارکت مردم در امور مرتبط با دستگاه قضائی از طریق تقویت نهادهای سازشی از تأکیدات سند تحول قوه قضائیه است.

دادستان کشور گفت: تقویت نهادهای سازشی در روستاها، بخش‌ها، و شهرها و استفاده از مسیرهای حل اختلاف موضوعی است که ضرورت دارد و باید مورد اهتمام باشد.

موحدی آزاد به خلاء قانون در برخی از وظایف قوه قضائیه و تأکیدات سند تحول اشاره کرد و گفت: عدم وجود قانون مصرح در برخی از موضوعات اساسی باعث عملکرد سلیقه‌ای و ورود قوی و یا ضعیف در برخی از مقام‌های قضائی شده است.

وی تأکید کرد: پیگیری قانون نگاری در برخی از شمول مهم، همچون حقوق عامه، تأمین آزادی‌های مشروع و برخی از تأکیدات سند تحول قوه قضائیه در دستور کار است.

دادستان کل کشور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: راه حل برون رفت از مشکلات امروز جامعه، ایمان به شعار ما می‌توانیم است.

کد خبر 747699

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم