Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم نخستین سالگرد جانباز شهید «سید نورخدا موسوی» عصر امروز در خرم‌آباد برگزار می‌شود. ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مراسم نخستین سالگرد سردار شهید «سید نورخدا موسوی» عصر امروز با حضور خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرواز آسمانی شهیدی که 10 سال پس از شهادت نفس کشید؛ روایت همسر شهید از «سید نورخدا»+ فیلمشهید زنده ایران آسمانی شد؛ شهادت «سید نورخدا»لرستان| روایت همسر «شهید زنده» از 10 سال «زندگی آسمانی»+فیلم

این مراسم امروز از ساعت 14 تا 16 در حسینیه گلزار شهدای شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود و سخنران مراسم آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان است و مداحان کشوری و استانی در این مراسم به مداحی و نوحه‌سرایی می‌پردازند.

سیدنورخداموسویجانباز 100 درصدلرستانی15 آبان‌ماه سال 97 در شبرحلتپیامبراکرم(ص) وشهادتامامحسنمجتبی(ع) بهشهادترسید. ویدرسال 87 درمنطقهلاراستانسیستانوبلوچستان ازناحیهسرمورداصابتگلولهگروهکتروریستیعبدالمالکریگیقرارگرفتو مدت 10 سالبه‌طور 100 درصدجانبازبودودرکمابهسرمی‌برد.

انتهای پیام/ح

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ حاج محمد عبدی، پدر بزرگوارشهید ابراهیم عبدی به علت کهولت سن در۸۶ سالگی درشاندرمن را وداع گفت.
مرحوم حاج محمد عبدی پس از تشییع درآرامستان شاندرمن در جوار فرزندشهیدش به خاک سپرده شد.
سرباز دلاور اسلام، شهید ابراهیم عبدی۲۱ بهمن ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی چزابه بستان به دست بعثی‌ها به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود