Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، شهریاری با اشاره به محرومیت روستا‌های خراسان جنوبی گفت: در راستای تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر مبنی بر حمایت از زندگی و سلامت جامعه، در ایام مختلف سال تیم‌های کاروان سلامت به مناطق محروم و کم برخوردار استان اعزام می‌شوند.

او از اعزام کاروان سلامت به مناسبت هفته سلامت بانوان به روستای بویک از بخش شاخنات شهرستان بیرجند خبر داد و افزود: این کاروان به ارائه خدمات مختلفی اعم از درمانی، آموزشی و فرهنگی در بین بانوان روستا پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری با بیان اینکه قریب به ۱۰۰ نفر از بانوان توسط افراد این تیم ویزیت شدند، اظهار کرد: همچنین ۱۰۰ بسته ست بهداشتی به ارزش پنج میلیون تومان بین بانوان این روستا توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: طی مدت فعالیت این کاروان آموزش‌هایی پیرامون مقابله با بیماری‌های همچون فشار خون، دیابت، قلبی و ریوی به علاقه‌مندان ارائه شد.

بنا به گفته وی چهار نفر در قالب تیم درمانی کاروان شامل پزشک عمومی، متخصص زنان، ماما و پرستار در این روستا به ارائه خدمت پرداختند.

شهریاری با بیان اینکه این کاروان با همکاری دفتر امور بانوان استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر برگزار شده است، افزود: دارو‌های مورد نیاز به ارزش ۵ میلیون تومان در اختیار بیماران قرار گرفت.

وی اظهار کرد: بدون شک اقدامات ارزشمند اعضای کاروان سلامت در نقاط مختلف استان همواره در ذهن و دل مردم ماندگار و دعای خیرآنان بدرقه تلاشگران این عرصه خواهد بود.

انتهای پیام/ ط آ

اقدامات اعضای کاروان سلامت در نقاط مختلف استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد