Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@13:11:17 GMT

احساس متفاوت لمپارد بعد از بازی جنون آمیز

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۱۵۴۲

احساس متفاوت لمپارد بعد از بازی جنون آمیز

به نقل از اسکای اسپورت، دیدار چلسی برابر آژاکس جذاب‌ترین و پر گل‌ترین بازی در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا بود.

این دیدار دو بازیکن اخراجی برای آژاکس داشت و در نهایت با تساوی چهار بر چهار به پایان رسید.

در این بازی آژاکس با نتیجه چهار بر یک پیش افتاد، اما چلسی در خانه شکست نخورد و کار را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرانک لمپارد بعد از بازی گفت: احساس ناکامی دارم یا خوشحالی؟ هر دو را با هم دارم. وقتی گلی دریافت می‌کردیم احساس کردم که تیم در شرایط خوبی نیست و بد بازی می‌کنیم و به همین خاطر احساس بدی داشتم، اما وقتی بازی را به تساوی کشاندیم امیدوار شدم. می‌توانستین به پیروزی هم دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: بازی امشب دیوانه کننده بود و نمی‌توان آن را با دیگر بازی‌ها مقایسه کرد. امشب VAR و کارت قرمز‌ها نقشی مهم داشتند. باید این صحنه‌ها را دوباره بررسی کنم. بازی پر از روح و هیجان بود و واقعا لذت بردم. ما فوتبال بازی می‌کنیم تا از آن لذت ببریم. هر کسی که این بازی را دید قطعا به خود گفته که عجب بازی زیبایی بود. من به آژاکس احترام زیادی می‌گذارم. آن‌ها هم فوتبال بازی کردند و عجب صحنه‌های رقم خورد.

لمپارد درباره وضعیت این گروه گفت: شرایط سخت شده است. دو بازی دیگر باقی مانده است که باید در آن‌ها پیروز شویم. بازی در خانه والنسیا سخت است و بازی پایانی هم از لیل پذیرایی می‌کنم.

در این گروه هر سه تیم آژاکس، چلسی و والنسیا ۷ امتیازی هستند و رقابت جذابی برای صعود دارند این درحالی است که لیل شانسی برای صعود ندارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فرانک لمپارد لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم

سرمربی آبی اناری‌ها از نمایش شاگردانش در دیدار برابر والنسیا راضی و خوشحال است. او گفت اگر وقت احساس کند که از حمایت لازم برخودار نیست تیم را ترک می‌کند.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در آخرین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا با نتیجه ۴ بر ۲ والنسیا را شکست داد.

ستاره این  بازی روبرت لواندوفسکی بود که توانست سه گل به ثمر برساند.

به نوشته آس، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: من خوشحال و راضی هستم. اشتباه باعث شد تا با نتیجه دو بر یک عقب بیفتیم اما ناامید نشدیم و به بازی برگشتیم. باوجود آن که اشتباهات فردی داشتیم اما به نظرم نظم تیمی خوب و در کارهای هجومی  راضی کننده بودیم. باید از این نمایش و پیروزی خوشحال باشیم. به کمی آرامش بیش‌تر نیاز داشتیم با این حال من از نتیجه و عملکرد بازیکنان راضی و خوشحال هستم.

او ادامه داد: فرمین لوپز بسیار خوب بود. او در فضاها بازیکن بسیار کارآمدی است و می‌تواند کمک زیادی به تیم کند. البته به نظرم باید فرصت‌های بیش‌تری را در این بازی خلق می‌کرد هر چند که توانست گلزنی کند.

سرمربی آبی اناری‌ها درباره درخشش روبرت لواندوفسکی هم گفت: به نظرم شکست در ال کلاسیکو باعث شد تا وضعیت تیم تغییر کند. لواندوفسکی هم بهتر شده است و آمار گلزنی او به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد؛ البته او می‌توانست بهتر از این هم ظاهر شود.

او درباره دلیل تغییر نظرش برای ماندن در بارسلونا گفت: من واقعا می‌خواستم بروم اما وضعیت تغییر کرد. من احساس کردم که از حمایت باشگاه و مدیر ورزشی برخوردار هستم و به همین خاطر تصمیم به ماندن گرفتم. احساس کردم که باید بمانم. اگر این احساس به من دست می‌داد که از حمایت لازم برخوردار نیستم قطعا تیم را ترک می‌کردم. اگر هم در آینده چنین احساسی داشته باشم قطعا می‌روم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • (ویدئو) حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور (فیلم)
  • ببینید | حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور