Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال وثوق روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمعیت امید (ام اس) زنجان با حمایت‌های ارزشمند خیران توانسته است قدمهای موثری را در ارائه خدمات به بیماران بردارد.

وی با بیان اینکه مجتمع تخصصی ام اس زنجان نخستین کلینیک تخصصی برای بیماران در کشور است، ادامه داد: عملیات ساخت این مجتمع از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و  در زمان حاضر بعد از گذشت ۴ سال فاز نخست آن شامل بخش درمان، در شرف بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وثوق گفت: ساختمان مجتمع تخصصی، آموزشی درمانی و تحقیقاتی بیماران ام. اس استان زنجان در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در چهار طبقه در حال ساخت است.

مدیرعامل جمعیت خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواران حامی بیماران ام اس به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در این استان خبر داد و گفت: این همایش ویژه  آقایان است و از  ساعت ۱۴ روز یکشنبه /۱۹ آبان/ از پیاده راه سبزه میدان به سمت مجتمع امید در خیابان سرای امید برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را شناساندن و معرفی مجتمع تخصصی، آموزشی، درمانی و تحقیقاتی بیماران ام اس  زنجان(مجتمع امید) و همچنین اهمیت استفاده از وسایط نقلیه پاک اعلام کرد.

انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان از سال ۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده است.

ام اس یک بیماری خودایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن پاسخ غیرمتعارفی به سیستم عصبی مرکزی شامل مغز، نخاع و اعصاب بینایی می دهد. مشکلات بینایی، نبود تعادل، مشکلات گوارشی، تغییرات ناگهانی دمای بدن، سوزن سوزن شدن و خواب رفتن انگشتان، ضعف عضلانی، خستگی مفرط و گرفتگی عضلات از مهمترین علایم این بیماری است.

برچسب‌ها خیران زنجان ام اس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خیران زنجان ام اس خیران زنجان ام اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن سپاس کارگر در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️استاندار سمنان در همایش سپاس کارگر با بیان اینکه اقدامات ارزنده‌ای در حوزه شهر سمنان صورت گرفته است، گفت:این اقدامات شامل آزادسازی کاروانسرا، انتخاب شهر سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور، افتتاح پل غیر هم سطح شهرک صنعتی و واگذاری اراضی طرح جوانی جمعیت است.
خراسانیان رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در این همایش ضمن بیان اینکه بیش از هزار نفر در شهرداری شاغل هستند، گفت: بخش عمده‌ای از جمعیت شاغلین شهرداری را کارگران تشکیل می‌دهند.
در این همایش از ۱۲ کارگر نمونه شهرداری سمنان تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • جشن سپاس کارگر در سمنان
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت