Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، برند گوچی یکی از قدیمی‌ترین برندهای لوکس برجسته در جهان با سابقه‌ای نزدیک به یک قرن و با نوآوری در صنعت مد و تولیدات با کیفیت ایتالیایی است. این برند در رونمایی از ساعت Gucci Grip هفت اجتماع از سراسر جهان را در یک سری تصاویر، فیلم‌ها و آثار هنری جمع کرد که همگی از این ساعت که دنیای اسکیت بازی الهام بخش آن بوده است، استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شباهت ظاهری در نوع پوشش این مدلینگ‌ها به نوع پوشش در دهه ۵۰ و ۶۰ در ایران باعث شگفتی کاربران شده است.

کاربران ایرانی عنوان می‌کنند گمان نمی‌کردند نوع پوشش در دهه ۵۰ و ۶۰ شمسی در ایران، برای برند گوچی الگو باشد. آنها این شباهت‌ها را بی‌دلیل نمی‌دانند و معتقدند با گذشت زمان نوع پوشش طی دوره‌ای دوباره تکرار خواهد شد. بسیاری از این کاربران با بیان اینکه با دیدن نوع پوشش این مدلینگ‌ها خاطرات جوانی‌شان زنده شد، این طراحی را جالب و دیدنی می‌دانند.

برندی که بیش از همه کپی می‌شود فِراری بپوشید | شرکت خودروساز به دنبال تولید کیف و کفش لاکچری کد خبر 461900 برچسب‌ها برند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد

پس از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

به گزارش تسنیم، ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید درخصوص استفاده از برند نوکیا و تأیید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به‌نظر می‌رسد در روز‌های آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

دیگر خبرها

  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن