Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به مناسبت روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی مسابقه مهارت‌های هنری در زمینه‌های نقاشی و کاریکاتور برگزار می‌شود.

علی ریاحی دبیر انجمن مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو باخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: به مناسبت روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی مسابقه مهارت‌های هنری در زمینه‌های نقاشی و کاریکاتور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاحی مطرح کرد: مسابقه مهارت‌های هنری با موضوعات، استکبار جهانی، شهدای دانش آموز، تسخیر لانه‌ی جاسوسی، سیاست‌های استکباری غرب خواهد بود.
دبیر انجمن مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز با شرایط مسابقه اظهار کرد: شرایط مسابقه به این گونه است که آثار باید در قالب کاغذ A۴ رسم شود، موضوع اثر باید در کاغذ نقاشی (در همان عکس ارسالی) نوشته شود، هفتاد درصد از شانس پیروزی به ایده کاریکاتور یا نقاشی تعلق دارد و سی درصد به مهارت در نقاشی یا کاریکاتور، اصل نقاشی یا کاریکاتور برتر گرفته می‌شود همچنین تا اعلام نتایج، نقاشی را سالم نزد خود نگه دارند.
وی در ادامه با اشاره مهلت ارسال آثار گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا ۹۸/۰۸/۱۷ بهمراه با نام، نام خانوادگی، شماره دانشجویی و یک عکس ساده (بدون افکت عکاسی) از اثر خود را به آیدی @haniehsardariipour ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز نقاشی روز دانش آموز 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  به کوشش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان سرلشکر بشیری پلاک ۷۱ واقع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد