Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:25:48 GMT

برگزاری جشن بزرگ عید بیعت در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۲۴۷۹

برگزاری جشن بزرگ عید بیعت در شیراز

غلامحسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه مهمترین برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)  در این روز، اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت است، گفت: دو سالی است به همت جوانان مهدی یاور، در شیراز نیز مراسم اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت با امام زمان(عج) همزمان با سراسر کشور برگزار میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امسال هم با برنامه ریزی و همکاری آستان مقدس احمدی و محمدی شاهچراغ، معاونت فرهنگی شهرداری و سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) سعی در هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن مراسم داشتیم.

زارع ادامه داد: ربیع تنها یک جشن نیست بلکه زمانی برای تبیین فرهنگ صحیح مهدوی در بین مردم است و همچنین زمانی برای استغاثه و طلب ظهور حضرت از خداوند. میتوان از این فرصت به نحوی استفاده کرد که علاوه بر اجتماع فیزیکی دوست داران اهل بیت و امام زمان(عج) در کنار هم، به اجتماع قلوب هم رسید.

سرپرست بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه شمال غرب شیراز گفت: سخنران این مراسم حجةالاسلام  علیرضا حدائق رییس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس است.

او اشاره کرد که امسال در تاریخ 16آبان جمع کثیری از مهدی یاوران و دوست‌دارانِ حضرت از میدان شهدا پیاده روی کرده و در ساعت 15:30در بست شهید دستغیب آستان مقدس شاهچراغ به اجتماع عید بیعت پیوسته و با هم با ذکر یا اباصالح المهدی(عج) مددی و احترام به ساحت مقدس آقا احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ وارد شبستان می شوند.

گفتنی است این مراسم شامل سخنرانی مهدوی، زیارت آل یس، سرودخوانی مهدوی و غرفه های کودکان مهدوی، سه‌شنبه های مهدوی و پذیرایی است.

انتهای پیام/م 

برنامه‌های بنیاد در سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی