Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی مجمع خیرین کشور گفت: با توجه برنامه ریزی صورت گرفته هتل ویژه معلولان در مشهد تا پایان سال به‌ بهره‌داری خواهد رسید. ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

محمدرضا کارگری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام مجمع خیرین کشور اظهار کرد: پروژه شیرخوارگاه شبیر که توسط خیران با اعتبار بیش از 15 میلیارد تومانی بنا شده، آماده بهره‌برداری است که بر همین اساس درخواستی را به دفتر رئیس جمهور برای افتتاح این مجموعه ارائه کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اصرار مجمع خیرین کشور برای افتتاح ساختمان جدید شیرخوارگاه شبیر با حضور رئیس جمهور تصریح کرد: این پروژه، یک پروژه ملی است که دارای ویژگی‌های بسیاری است که مجمع خیرین تاکید دارند که این پروژه با حضور روحانی رئیس جمهور افتتاح شود و با توجه به درخواستی که ارائه شده، این پروژه  آذر ماه به‌ بهر‌ه‌داری خواهد رسید.

دبیر مجمع خیرین کشور اضافه کرد: پروژه هتل معلولان در مشهد مقدس  یکی دیگر از پروژه‌های مهم در دستور کار مجمع خیرین کشور است که زمین این پروژه توسط شهرداری مشهد اهدا شده و هتل ویژه‌ای برای معلولان توسط یکی از خیرین بنا شده و این مجموعه نیز تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کارگری با بیان اینکه میزان کمک‌های خیرین در ماه‌های اخیر کاهش پیدا نکرده است، گفت: خیرین در هر زمان و مکان سربازان گمنام نظام در حوزه کمک‌رسانی و کار خیر بوده‌اند و این در حالی است که میزان کمک‌های آنها در شرایط اقتصادی فعلی نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش هم داشته است.

سخنگوی مجمع خیرین کشور افزود: انتظاری که مجمع از رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی دارد، این است که اقدامات انجام شده از سوی خیران را به اطلاع مردم برسانند تا از این طریق سایر خیران نیز ترغیب به کمک به نیازمندان شوند.

وی همچنین از دولت خواست تا کمیته‌ای را تحت عنوان کمیته خیرین شکل دهد و از تمام وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها نماینده‌ای در این کمیته حضور داشته باشد تا در این کمیته شرایط کمک کردن خیران تسهیل شود و بروکراسی‌های اداری کاهش پیدا کند و خیران در مدت زمان کوتاه به نیازمندان کمک کنند و شرایطی ایجاد نشود که بروکراسی‌های اداری منجر به انصراف خیران به کمک‌رسانی شود.

کارگری با انتقاد از برخی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و سنگ‌اندازی‌های در فرایند امداد‌رسانی از سوی خیران تصریح کرد: در زمان قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت وقت، خیرین بنا داشتند بیمارستان MS را در محوطه بیمارستان سینا احداث کنند که در آن زمان با کارشکنی‌های برخی از سازمان‌ها، احداث این بنا محقق نشد در صورتی که در آن زمان امکان این بنا با 100 میلیارد تومان امکان داشت اما با شرایط فعلی این بنا را با 300 میلیارد تومان هم نمی‌توان احداث کرد.

تخصیص نخستین بخش از اعتبارات قانون حمایت از حقوق معلولان تا چند روز آینده

انتهای پیام/

 

R1491/Psaadati/S2,25,1417/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان بهزیستی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار