Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی از تشکیل دبیرخانه کنگره ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی خبر داد. ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه امام رضا(ع)، سردار  یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد کنگره شهدای خراسان رضوی در دفتر استاندار اظهار داشت: برابر تدابیر کلی هر 10 سال یک بار باید کنگره شهدای استان تجدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین کنگره در سال 88 برگزار شد و طبق قاعده امسال نیز باید دومین دوره کنگره شهدا برگزار می‌شد ولی از آنجا که زمینه لازم فراهم نشد بنا شد تا این کنگره در سال 1400 برگزار شود.

وی تاکید کرد: این دو سال را باید به عنوان یک فرصت مغتنم بشماریم تا زمینه لازم جهت تکمیل آثار در رابطه با شهدا و دوران دفاع مقدس و اسناد این دوران و نیز تولید آثار فاخر ادبی و هنری ایجاد کنیم.

یادواره شهدای عملیات والفجر4 و 140 شهید محله خاتم‌النبیین(ص) اردبیل برگزار شدچه کسی به داد مشکلات قطعه 50 گلزار شهدا می‌رسد؟امام جمعه کرمان: توسعه گردشگری شهداد نباید به اعتقادات مردم منطقه آسیب برساند

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: دبیرخانه ستاد کنگره شهدا به ریاست فرماندهی سپاه استان و شورای سیاست‌گذاری به ریاست امام جمعه مشهد مقدس و نائب رئیسی استاندار تشکیل شده است.

وی افزود: تشکیلات بعدی ما ایجاد ستاد برنامه‌ریزی و اجراست که ریاست آن بر عهده استاندار و مشارکت همه دستگاه‌ها است.

نظری به تشکیل 19 کمیته در ستاد اشاره کرد و گفت: مسئولان کمیته متشکل از مدیران دستگاه‌ها و نهادها است و دبیران کمیته نیز از سوی دبیرخانه تعیین شده‌اند.

در ادامه علیرضا رزم حسینی بیان کرد: خراسان رضوی به دلیل اهمیتی که دارد و نقش پررنگ آن در دوران دفاع مقدس ضرورت دارد تا کنگره‌ای در شان مشهد و این استان برگزار شود لذا همه دستگاه ها برای رسیدن به این هدف مشترک باید به‌طور جد پای کار بیایند.

وی تاکید کرد: در این دو سال باید زمان‌بندی و جلسات منظمی جهت ورود کمیته‌ها در اجرای فعالیت‌های خود داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی شایسته برگزاری کنگره ای بسیار بزرگ و باشکوه  است لذا باید زمینه‌های لازم را برای این مهم فراهم کنیم.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

او افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان سوخت قاطع است و به قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشور را به خارج از مرز‌های استان انتقال دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد