Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@03:38:46 GMT

استاندار مازندران: ۸۰ درصد سواحل مازندران آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۳۳۹۷

استاندار مازندران: ۸۰ درصد سواحل مازندران آزاد شد

آفتاب‌‌نیوز :

احمد حسین‌زادگان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آزادسازی ساحل و میزان پیشرفت این طرح در مازندران اظهار داشت: آزادسازی ساحل پشتوانه قانونی دارد اما در بعضی از اماکنی که ماهیت نظامی دارد امکان آزادسازی وجود ندارد.

وی افزود: در فاز نخست آزادسازی سواحل، این طرح برای اماکنی که در اختیار دستگاه‌های دولتی بوده اجرایی شده و بالغ بر 80 درصد از سواحل مازندران آزادسازی حریم 60 متر اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران گفت: درباره اماکنی که محل اختلاف بین نظر ما و مجموعه دستگاه‌ها بوده با وزیر کشور مکابته شده و در این مکاتبه 7بند به رئیس جمهور پیشنهاد شده و مورد موافقت قرار گرفته و منتظریم برای اجرا به ما ابلاغ شود.

حسین‌زادگان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با ابلاغیه جدیدی که برای ما ارسال می‌شود آن محل‌هایی که محل اختلاف است و به تأخیر افتاده به‌زودی آزادسازی می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر نیز این طرح متوقف نشده و آزادسازی سواحل در مازندران در حال اجرا است و اکثر اماکنی که مورد انتظار بوده آزاد شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آزاد سازی سواحل حریم دریا استاندار مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران

ایسنا/مازندران معاون آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش با حضور ۱۳ هزار و۲۳۳ داوطلب در مازندران خبر داد.

دکتر سید مرتضی ساداتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش، جمعه ۱۴ اردیبهشت در ۷ حوزه امتحانی واقع در شهرهای بهشهر، ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر، نوشهر و چالوس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان بابل دانشگاه علوم و فنون، دانشگاه نوشیروانی، در بابلسر دانشگاه مازندران، در بهشهر دانشگاه علم و فناوری، در چالوس دانشکده میراث فرهنگی و در نوشهر دانشگاه آزاد، دبیرستان شاهد دختران، موسسه آموزش عالی مارلیک، در ساری نیز دانشگاه پیامبر اعظم، آزاد ساری، علوم کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، موسسه آموزش عالی ادیب در قائمشهر هم در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه