Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@05:31:05 GMT

صعود دو نماینده سنگنورد ایران به نیمه‌نهایی آسیا

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۳۶۷۲

صعود دو نماینده سنگنورد ایران به نیمه‌نهایی آسیا

دو نماینده ایران موفق به حضور در نیمه نهایی مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در ماده بولدرینگ شدند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، دو نماینده ایران رضا کلاسنگیان و علی‌برات زاده به ترتیب در رتبه های هشتم و ۱۶مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در ماده بولدرینگ ایستادند. با کسب این رتبه این دو نماینده ایران موفق شدند به نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این ماده ۴۸ ورزشکار از ۱۵ کشور آسیایی حضور داشتند همچنین مرحله نیمه نهایی این مسابقات روز جمعه برگزار خواهد شد.

 

کارنامه نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی ماده بولدرینگ:

 

تیم ملی سنگ‌نوردی ایران به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، با پنج سنگ‌نورد عازم اندونزی شده است. حمید آسیابان  به عنوان سرپرست تیم ملی، و  علی برات زاده، ‌رضا کلاسنگیان ،رضا علیپور، مهدی علیپور و احسان اسرار  نمایندگان ایران در مسابقات سنگ ‌نوردی قهرمانی آسیاهستند.

 

این‌مسابقات‌ در شهر بوگور اندونزی طی روزهای ۱۵ تا ۱۹ آبان برگزار خواهد شد.

 

پیش از این الناز رکابی بانوی ملی پوش سنگنوردی ایران، باتوجه به کسب سهمیه‌ مسابقات ورودی المپیک در تولوزرانسه از حضور در این ‌مسابقات انصراف داد.

 

سنگ نوردی - کوهنوردی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سنگ نوردی کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات توزیع سهیمه باقی المپیک در سطح قاره آسیا از امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) در فجیره امارات آغاز شد.    روز نخست این رقابت‌ها به برگزاری دیدار‌های اسلحه اپه و سابر مردان و اسلحه فلوره بانوان اختصاص داشت که طی آن نمایندگان ایران به مصاف حریفان شان رفتند.    اسلحه فلوره بانوان   زهرا کارگر نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود که با حضور ۱۴ شمشیرباز برگزار شد. کارگر در مرحله مقدماتی متحمل ۵ باخت شد و در رقابت با نماینده بحرین پیروز شد و از صعود بازماند. زهرا کارگر در جدول رده بندی صاحب جایگاه ۱۲ شد.    اسلحه اپه مردان   رقابت‌های اسلحه اپه با حضور ۲۴ شمشیرباز و از جمله محمد اسماعیلی برگزار شد. اسماعیلی در مرحله گروهی با کسب ۳ پیروزی و متحمل شدن دو باخت موفق به صعود و حضور مستقیم در جمع ۱۶ بازیکن برتر شد.    ملی پوش اسلحه اپه کشورمان در این مرحله و در رقابت با «عبدالعزیز الشاطی» از کویت ۱۵ بر ۱۱ پیروز شد و به جمع هشت بازیکن برتر صعود کرد. «رانگ لی» از چین تایپه حریف اسماعیلی در این جدول بود. اسماعیلی در این جدول و در رقابت با این شمشیرباز به برتری ۱۵ بر ۱۲ دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.   شمشیرباز اسلحه اپه ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل «هانگ وی هو» از هنگ کنگ قرار گرفت. اسماعیلی رقابت نزدیکی با این شمشیرباز برگزار کرد و با حداقل اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.   بدین ترتیب محمد اسماعیلی با وجود پیشروی تا مرحله نیمه نهایی رقابت‌های انتخابی زون آسیا از کسب سهیمه المپیک بازماند. او در رده بندی نهایی همراه با نماینده ویتنام در جایگاه مشترک سوم قرار گرفت.   قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود. ­

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند