Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدرنشین لالیگا دیشب در خانه برابر اسلاویا پراگ متوقف شد و این دومین بازی متوالی بدون برد آن ها بود.

طرفداری- سرمربی سابق آرسنال معتقد است با وجود صدرنشینی در لالیگا و لیگ قهرمانان، بازیکنان بارسلونا هماهنگی لازم را با یکدیگر ندارند و تمام تیم منتظر می مانند تا فوق ستاره آرژانتینی این تیم گره از کار شان باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ونگر که دیشب به عنوان کارشناس تلوزیونی بین اسپورت حاضر شده بود، عنوان کرد:

آن ها صدرنشین لالیگا و گروه شان در لیگ قهرمانان هستند، اما با این وجود همانند تیمی بحران زده بازی می کنند. بسیار کند هستند و در یک سوم هجومی بازی شناوری ارائه نمی دهند. هر باری که توپ را از دست می دهند به نظر می رسد که در ضد حمله گلی دریافت خواهند کرد، زیرا از لحاظ سرعت مقابل حریفشان کم می آورند. این تیم فاقد پویایی لازم، فاقد انرژی و اعتماد به نفس است، امروز به نظر می رسید که تمام تیم منتظرند تا مسی کاری انجام دهد، مثل این بود که نقاط قوت شان را از دست داده اند. شما فکر می کنید وقتی مسی توپ را می گرفت چه کاری می توانست انجام دهد؟ و پیش از این که کاری بتواند انجام دهد ریتم تیم حریف کار را برایش سخت می کرد و گرفتن توپ مشکل می شد و در نهایت مسی خودش باید کاری انجام می داد.

ونگر در پایان حرف های جالبی زد و تا حدودی از والورده حمایت کرد؛ والورده اخیرا زیر انتقادات و فشار های زیادی برای حفظ جایگاهش قرار دارد، یکی از دلایل آن را می توان عملکرد نا هماهنگ و پر تناقض تیمش در این فصل دانست، ونگر معتقد بر این است که مشکلات بارسلونا تنها به والورده مربوط نمی شود و این وضعیت به رده های بالاتری در باشگاه نیز مربوط است.

و در آخر همه سرمربی را مقصر می دانند، در حالی که همیشه همه مسئولیت ها به او بر نمی گردد ، بین مقصر بودن و مسئول بودن تفاوت وجود دارد، می دانستید؟ گفتیم که والورده تصمیم نمی گیرد که چه کسی به تیمش بیاید، او مجبور است با مهره هایی که دارد بهترین عملکرد را داشته باشد. حالا این سوالات مطرح می شود که اولا حرف آخر را برای خرید بازیکن در باشگاه چه کسی می زند؟ دوما آیا نیازی به خرید این بازیکن برای تیم هست؟

آبی و اناری ها با تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار داردن و امیدوارند با پیروزی برابر سلتاویگو در نیوکمپ به صدر نشینی خود ادامه دهند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد

تصمیم اسطوره بلوگرانا در نهایت تغییر کرد و او به کار خود در کاتالونیا ادامه خواهد داد.

ژاوی و بارسلونا برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

به گزارش طرفداری به نقل از فرناندو پولو از موندو دپورتیوو، ژاوی حداقل تا پایان فصل 25-2024 سرمربی بارسلونا خواهد ماند. پس از جلسه امروز ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، توافقی مبنی بر ادامه کار این سرمربی تا پایان قراردادش در باشگاه کاتالان حاصل شد. خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا فردا شخصاً در خصوص جزئیات این جلسه و ادامه همکاری با ژاوی صحبت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ژاوي: مي‌خواهم در بارسا خداحافظي کنم این مرد استثنایی

دیگر خبرها

  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال