Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور پیش از بازی تیمش در هفته دهم لیگ مقابل سپاهان، در گفت‌وگو با تسنیم به شدت نسبت به عملکرد برخی از بازیکنان تیمش انتقاد و تاکید کرد برای آخرین‌ بار به آنها هشدار می‌دهد.

دنیزلی پس از شکست برابر سپاهان بار دیگر به انتقاد از برخی بازیکنان پرداخت و این‌ بار از تغییرات در تیمش از بازی‌های بعد خبر داد، اما دنیزلی از کدام بازیکنان و به چه دلیل شاکی است؟

ماجرا از این قرار است که دنیزلی از عملکرد چند بازیکن تیمش که با یک واسطه نزدیک به باشگاه در ارتباط هستند، به شدت ناراضی است و تصمیم دارد درباره حضور برخی از این بازیکنان در ترکیبش تجدید نظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار زیادی از بازیکنان داخلی و تمام بازیکنان خارجی تراکتور، نفرانی هستند که با این واسطه نزدیک به مالک باشگاه ارتباط دارند. این واسطه که سال‌هاست نقش پررنگی در تصمیم‌گیری‌های باشگاه دارد، به تازگی با دنیزلی دچار مشکل شده و گفته می‌شد توطئه‌هایی هم برای تغییر سرمربی انجام شده است.

نکته جالب اینکه این واسطه بدنام در ابتدای فصل با برخی از بازیکنان پرسپولیس و استقلال نیز تماس گرفته و با ارائه پیشنهادهای گزاف آنها را به حضور در تبریز ترغیب می‌کرد. همین موضوع اعتراض دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در پی داشت و آنها این موضوع را از طریق فدراسیون فوتبال و نهادهای مربوط پیگیری کردند.

این در شرایطی که زنوزی مالک باشگاه تراکتور چندی پیش گفته بود دلالی جایی در این باشگاه ندارد.


255 43

کد خبر 1318215

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه تراکتور مصطفی دنیزلی باشگاه استقلال عراق ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم آندره استراماچونی ایران و آمریکا سینمای ایران ترکیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور