Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در این جلسه که با حضور اعضاء کمیته پدافند غیرعامل این بانک و مسئولان کمیته پدافند وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان پدافند غیرعامل کل کشور برگزار شد، بانک صادرات ایران به عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در حوزه پدافند غیرعامل مورد قدردانی قرار گرفت.

حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این جلسه، با تشریح رویکرد کلی بازدارندگی فعال در حوزه نظامی و اهمیت پدافند عامل و غیرعامل در حوزه غیرنظامی به منظور کاهش آسیب‌پذیری‌ها در جهت ثبات و دوام کشور، از تلاش‌های فراوان امور حراست و حفاظت، امور فناوری اطلاعات و ادارات زیرمجموعه بانک به‌ویژه اداره کل حفاظت فناوری اطلاعات تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، رضا صدیق، قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره بانک که ریاست کمیته پدافند غیرعامل بانک را نیز بر عهده دارد، در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل و پیگیری استمرار جلسات به منظور آمادگی مناسب در راستای مقابله با حوادث احتمالی، نکاتی را تشریح کرد.

حسن ملکی، مدیر امور حراست و حفاظت و دبیر کمیته پدافند غیرعامل بانک نیز، اقدامات صورت پذیرفته در طول 7 سال تشکیل کمیته پدافند غیرعامل در بانک را تشریح و ضمن تأکید بر اهمیت پیگیری اقدامات تا حصول نتیجه مطلوب، از زحمات همکاران در اجرای این رسالت بزرگ قدردانی کرد.

سپس، سردار داریوندی به نمایندگی از سازمان پدافند غیرعامل و صابری از حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی، به تبیین نکات مهمی در حوزه پدافند غیرعامل، امنیت ملی و برقراری تمهیدات لازم در خصوص تداوم خدمات مالی پرداخته و بر انتقال تجارب بانک صادرات ایران در زمینه پدافند غیرعامل به سایر نهادهای پولی و مالی تأکید شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک صادرات بانک صادرات ایران حجت اله صیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور