Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:02:44 GMT

زندگی سه پیامبر سریال می شود!

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۴۳۹۵

زندگی سه پیامبر سریال می شود!

سه پیامبر را در سریال «ملک سلیمان» می‌بینیم که تهیه‌کننده‌اش می‌گوید هنوز معلوم نیست که نقش حضرت سلیمان(ع) را چه کسی بازی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رمضانی تهیه‌کننده سریال «ملک سلیمان» درباره داستان این سریال گفت: این سریال تلویزیونی ماجرای سه دوره طالوت، حضرت داود(ع) و حضرت سلیمان(ع) را به تصویر می‌کشد؛ در واقع سریال سه پیامبر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرکس در این سریال بازی کند ستاره می‌شود و آنقدر جذابیت دارد که حتماً نیاز ندارد که ستاره‌ها بازیگرش باشند. اما توانمندی بازیگری برای ما اهمیت دارد و اصل‌تر است تا اینکه افراد خاصی بیاوریم. خیلی از هنرمندان جوان و جویای نامی داریم و یا کسانی هستند در تئاتر می‌درخشند اما به آن‌ها برای کارهای سینمایی و تلویزیونی این زمانِ خودنمایی داده نشده و اینها در سریال "ملک سلیمان" بازی می‌کنند.

تهیه‌کننده سریال «ملک سلیمان» در خصوص زمان ساخت، توضیح داد: احتمالاً سریال "ملک سلیمان" 40 قسمتی خواهد بود و 5 سال هم طول می‌کشد. البته ظرفیت بیشتر شدن قسمت‌های سریال وجود دارد و همه‌چیز در زمان فیلمبرداری مشخص می‌شود. فیلمنامه شهریار بحرانی نگارش شده و باید مقداری کاملتر شود و خیلی از مسیر را جلو رفتیم. امیدواریم که هرچه زودتر این تصمیم‌گیری انجام شود و سریال "ملک سلیمان" جلوی دوربین برود.

بیشتر بخوانید: «نون خ» امشب به تلویزیون می‌آید استقبال مردم سریال‌ها را دنباله‌دار می‌کند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون پیامبر سریال ملک سلیمان حضرت داود ع حضرت سلیمان ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)

رادیو گلستان ویژه برنامه «خورشید علم» را از ساعت ۰۹:۰۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه به تهیه کنندگی سونیا سعادت فر و گویندگی فاطمه شاه حسینی و نویسندگی احمدرضا جندقی در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان تقدیم شنوندگان همیشه همراه می‌شود.

این برنامه با بخش‌هایی از جمله واکاوی الگوپذیری از شخصیت علمی، فرهنگی و عرفانی آن امام همام، بررسی ابعاد مختلف زندگی ایشان، تاثیر امام جعفر صادق (ع) در فرهنگ سازی و تغییر سبک زندگی در زمان خودشان، ارائه راهکار برای زندگی در قالب نصایح، مداحی، گزارش مردمی و ... است.

معاونت سیما نیز ویژه برنامه «صبح صادق» را در روز جمعه از ساعت ۲۰:۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین گلی خطیر روی آنتن می‌برد.

 این برنامه با بخش‌های مختلفی از جمله کارشناس مذهبی، مداحی، شعر خوانی و ... با اجرای مرتضی سایری تقدیم عزاداران آن امام همام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم