Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قدرت اله نیکخواه رییس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی خوزستان گفت: ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه ۱۵ آبان ماه خبر فوت امیرحسین عادل قهرمان خوزستانی رشته سنگنوردی به دلیل سقوط از دیواره طبیعی تنگه خائیز بهبهان اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه این ورزشکار در تمرینات همواره تمام نکات ایمنی را رعایت می‌کرد، بیان کرد: حادثه در این ورزش جزیی از کار است، البته علت فوت این ورزشکار باید بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکخواه اظهار داشت: اعضای مدرسه سنگنوردی پاییز بهبهان معمولا آخر هر هفته تمرینات سنگنوردی خود را روی دیواره‌های طبیعی انجام می‌دهند، عادل به همراه چند نفر از اعضای این باشگاه قصد تمرین روی دیواره‌های طبیعی را داشت که متاسفانه از دیواره سقوط کرد.

رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی خوزستان ادامه داد: دیواره‌های سنگنوردی طبیعی معمولا از ۲۰ تا ۶۰۰ متر ارتفاع دارند و این موضوع کار ورزشکاران را به مراتب بیشتر می‌کند.

این مقام مسئول افزود: این سنگنورد مطرح کشور، کلنگ طلایی صعود‌های برتر کشور در سال ۹۶ را داشته و ۲ بار در سال‌های ۹۵ و ۹۷ نامزد دریافت این جایزه بوده است.

قدرت اله نیکخواه تصریح کرد: این ورزشکار با ۳۲ سال سن، صعود‌های بسیاری برای خوزستان و کشور به ثبت رساند همچنین در سال ۹۸ بار دیگر نامزد کلنگ طلایی بود.

حسین مرشد بهبهانی رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان نیز درخصوص این حادثه گفت: امروز این ورزشکار هنگام صخره‌نوردی در تنگه خائیز بهبهان به دلیل رعایت نکردن موارد ایمنی از صخره‌ها سقوط کرد و جان باخت.

او اظهار کرد: ۲ تیم نجات در کوهستان متشکل از ۹ نفر به همراه ۲ دستگاه آمبولانس پس از اطلاع از این حادثه به محل اعزام شدند.

مرشد بهبهانی بیان داشت: این ورزشکار با سقوط از ارتفاع ۱۵ متری دچار شکشتگی سر و دیگر نقاط بدن شد که بدلیل بالا بودن آسیب‌ها، شدت جراحات و خون‌ریزی پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

انتهای پیام/گ

جان باختن یک کوهنورد بر اثر سقوط از ارتفاع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان

حمیدرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در حین حفاری در عمق یک و نیم متری در این خیابان یک دیواره تاریخی مشاهده شد که قدمت آن هنوز مشخص نشده است.

وی ادامه داد: میراث‌فرهنگی به این موضوع به عنوان یک پتانسیل نگاه می‌کند و چه بسا پس از آشکارسازی آثار، سایت موزه دیگری در مرکز شهر همدان در معرض دید گردشگران داشته باشیم.

۱۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آغاز شد.

عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر به عنوان سومین خیابان و در ادامه پیاده‌راه شدن خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی همدان با یکصد میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

صبح امروز و در پی بازدید میدانی خبرنگار مهر از پروژه، متوجه نمایان شدن شواهدی از آثار تاریخی در حین اجرای این عملیات شده و انتظار می‌رود هماهنگی و همکاری بین شهرداری و اداره کل میراث‌فرهنگی همدان سبب حفظ این آثار شود.

کد خبر 6097209

دیگر خبرها

  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان در تصادف باکامیون جان باخت
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز