Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مصباحی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طی ۶ ماهه نخست امسال هشت کارگاه مهارت‌های زندگی در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

وی گفت: فراخوان عضویت در دانشگاه‌ها و مراکز امور جوانان، برپایی جلسه هم اندیشی دبیران و اعضای شوراهای اجرایی و دیدار اعضای نخبه و دبیران کانون های معاونت جوانان با استاندار، عیادت از سالمندان مرکز خیریه رضوی و شرکت اعضا در نماز جمعه به مناسبت هفته هلال احمر از جمله برنامه‌های ۶ ماهه امسال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور جوان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: شرکت در برنامه و نمایشگاه «شب‌های فیروزه‌ای» در محل شهرداری استان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه در طرح «حریم حرم» در شب‌های ماه رمضان و برگزاری ایستگاه سلامت در مدرسه فیضیه و همچنین بهره‌مندی طلاب از خدمات ارائه شده و برگزاری جلسه یکسان سازی داوران المپیاد آماده استانی و استقبال و بدرقه جوان دونده صلح با شعار فراگیر شدن صلح جهانی در دنیا از جمله برنامه‌های معاونت از ابتدای سال تاکنون بوده است.

وی در مورد عناوین و مقام‌های کسب شده توسط این معاونت از ابتدای سال تاکنون افزد: کسب رتبه برتر در ارزشیابی هفتمین دوره مسابقات آماده مقدماتی المپیاد مهارت های امدادی دادرسان هلال احمر، تقدیر از دختران برگزیده و برتر هلال احمر در جشن سازمان ورزش و جوانان و با حضور استاندار، کسب مقام سوم تیمی کشوری مسابقات سه گانه توسط عضو معاونت امور جوانان در بخش شنا، دوچرخه سواری،  دو و میدانی  از جمله مقام های کسب شده توسط این معاونت بوده است.

مصباحی بیان کرد: طی ۶ ماهه نخست سالجاری ۱۰ دوره از مسابقات فرهنگی و ورزشی با حضور ۴۴۶ نفر شرکت کننده برگزار شده است.

وی گفت: از ابتدای سال ۱۲ اردو با حضور ۲۸۵ شرکت کننده و ۱۸۵ کلاس آموزشی با حضور سه هزار و ۸۹۵  نفر و ۱۹۲ فعالیت بشردوستانه و پیشنهادی و فوق برنامه با حضور ۱۰ هزار و ۱۰۱ نفر شرکت کننده در فعالیت‌های بشردوستانه و یک جشنواره با هزار و ۴۰۰  شرکت کننده برگزار شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ابراز کرد: طی ۶ ماهه نخست سالجاری ۳۹۹ برنامه اوقات فراغت با حضور ۱۵ هزار و ۵۰۲ شرکت کننده برگزار شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۵۴ کانون در جمعیت هلال احمر قم افزود: دوره‌های آموزش امداد برگزار شده از ابتدای سال ۱۹ دوره با حضور ۶۱۲ نفر است.

مصباحی بیان کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری، هشت کارگاه مهارت های زندگی در معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با حضور حدود ۱۹۰ نفر از اعضاء با موضوعات انتخاب مسئولانه و خلاقانه، بله بی بله مهارت نه گفتن، فرزندپروری، کسب مهارت‌های پیش از ازدواج بر مبنای تئوری انتخاب، مدیریت هیجانات، تعیین چشم انداز و هدف گذاری، مدیریت رفتار هیجانی و مدیریت روابط بین فردی برگزار شد.

کد خبر 4762116

منبع: مهر

کلیدواژه: قم جمعیت هلال احمر استان قم یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند قزوین مشهد تئاتر کودک و نوجوان شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالامیر نیرومند بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده میزان جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در خوزستان جهش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

وی اظهارکرد: در همین راستا و به منظور حمایت از مرغداران، از هفته جاری خرید گوشت مرغ مازاد بر بازار مصرف با ۲ کشتارگاه مورد تایید پشتیبانی امور دام آغاز شده است.

نیرومند اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این موضوع تا زمان مناسب توسط شرکت پشتیبانی امور دام تداوم یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هدف از این خرید را انجماد برای پشتیبانی متناسب با شرایط بازار و قیمت مرغ اعلام کرد.

از ۶۰۰ واحد مرغداری خوزستان، بیش از ۵۰ واحد وارد مرحله جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام