Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز مسعود خدابنده، عضو سابق گروهک تروریستی مجاهدین خلق در گفتگو با تلویزیون ایران اینترنشنال درباره اطلاعات منتشر شده مبنی بر ارتباط دولت فرانسه با منافقین و تلاش فرانسه برای کتمان آن گفت: «تکذیب توئیت اعلام اخراج سازمان مجاهدین از فرانسه خبری درست بود که دولت فرانسه را وادار کرد تا آن را تکذیب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا فرانسه قصد داشته بر سر این سازمان با ایران معامله کند. و همچنین به تازگی مدارکی بیرون آمده که نشان می دهد اتهام بمب گذاری به دیپلمات های ایران در نشست سال گذشته این سازمان در پاریس فیک نیوز بوده و به همین دلیل با سازمان مجاهدین به مشکل خورده است. »

 

 

این عضو سابق سازمان منافقین افزود: « قرار بوده پس از انتقال اعضای این سازمان به آلبانی، زهرکشی شده و سپس در جامعه رها شوند که با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا و قدرت گیری شخص جان بولتون این پروژه کنار رفته و سازمان پروژه های مربوط به اقدامات سایبری و اطلاعاتی را علیه ایران اجراء می کند. »

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایران اینترنشنال مجاهدین منافقین بولتون فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)

عصر ایران _ اجاره‌نشین‌ها امسال باید ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی سال قبل را به اجاره بهای خود اضافه کنند. تورم مسکن در فروردین امسال به ۴۲ درصد رسیده است.

گزارش را اینجا ببینید

عده زیادی توان پرداخت این هزینه را ندارند و خطر حاشیه‌نشینی چند میلیون نفر را تهدید می‌کند. همین حالا هم چهار دهک جامعه نمی‌توانند خانه اجاره کنند. با گران‌تر شدن اجاره‌ها تعداد بیشتری از مردم بی‌خانمان می‌شوند. دولت هم راهکار مشخصی نداده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضرورت احداث تهران جدید یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد

دیگر خبرها

  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست
  • امیرعبداللهیان: توقف جنگ در دستورکار سازمان همکاری قرار دارد
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!