Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@23:36:45 GMT

شهردار یاسوج، شهردار برتر کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۵۰۴۹

شهردار یاسوج، شهردار برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری یاسوج؛ در هشتمین همایش روز ملی پدافندغیرعامل که با حضور رییس قوه قضاییه، وزرای راه و شهرسازی و نفت و مدیران دستگاه های کشوری و لشکری برگزار شد، نستهن مقدم شهردار یاسوج به عنوان شهردار برتر در حوزه سیاست های پدافند غیرعامل انتخاب شد.

شایان ذکر است، در این مراسم از بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، محمد اسلامی وزیر راه، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، جواد جاویدنیا سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور و مسیح الله معصومی به عنوان مسئولان دستگاه هایی تجلیل شد که در یک سال گذشته بیشترین و بهترین همکاری ها را با سازمان پدافند غیرعامل داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

46

کد خبر 1318221

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرداری ها استان کهگیلویه وبویراحمد باشگاه استقلال عراق ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا لیگ برتر نوزدهم آندره استراماچونی سینمای ایران شهرداری تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید؛ واکنش روسیه به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف

پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229350 برچسب‌ها پنتاگون

دیگر خبرها

  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • شهردار: بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم