Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس نمی داند که با مهاجم بی کیفیت خود چه کند.

طرفداری- جذب جونیور براندائو از سوی باشگاه پرسپولیس آن قدر حاشیه و دردسر به همراه داشته است که تمامی ندارد. در حال حاضر از نظر فنی گابریل کالدرون به طور کل قید استفاده از این بازیکن را زده است و مسئولان باشگاه پرسپولیس هم به دنبال راه‌حلی برای خلاصی از این بازیکن هستند که در این راه با چالش‌های بزرگی مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم؛ جونیور در واقع بازیکن باشگاه لوگودورس بلغارستان است که یک سال و نیم پیش توسط این باشگاه از سری B برزیل خریداری شده است. جالب اینکه به مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس اطلاع داده شده؛ باشگاه بلغاری یک و نیم میلیون دلار برای جذب جونیور هزینه کرده است که درک این موضوع با شناختی که از جونیور بدست آمده و هزینه‌هایی که باشگاه‌های درجه دو و سه اروپایی می‌کنند، خیلی سخت است. به هر حال جونیور بعد از یک سال نیمکت‌نشینی در باشگاه بلغاری به باشگاه خود در برزیل قرض داده  شده و جالب اینکه این بار  او به دلیل افت شدید در تیم دوم این باشگاه به کار گرفته می‌شود.

باشگاه پرسپولیس در این شرایط در یک اقدام قابل توجه خواهان جذب جونیور می‌شود و جالب اینکه باشگاه بلغاری که در واقع مالک جونیور است حاضر می‌شود بدون دردسر و با اشتیاق فراوان این بازیکن را در اختیار پرسپولیس قرار دهد. با این وجود کمیته نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس متشکل از ایرج عرب، محسن خلیلی و علی رغبتی جونیور را با مبلغ 500 هزار یورو برای یک فصل قرضی  جذب می‌کنند. رقمی که پیش از این باشگاه پرسپولیس برای هیچ بازیکن خارجی کارنامه‌داری هم هزینه نکرده بود. عجیب‌تر اینکه با وجود مشکلات مالی فراوان باشگاه پرسپولیس در آن مقطع و در حالی که پیش پرداخت اولیه کالدرون و دستیارانش هم مدتی عقب افتاده بود، 150 هزار یورو از قرارداد جونیور در همان ابتدای کار توسط مدیریت وقت پرداخت می‌شود.

اینکه حالا جونیور بخشی از قراردادش را به باشگاه بلغاری داده است یا نه به خود آنها برمی‌گردد اما آنچه مشخص است باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد با جونیور باید با باشگاه لوگودورس وارد مذاکره شود. باشگاهی که اصلا تمایلی برای بازگرداندن بازیکن خود ندارد و در این شرایط جونیور باید به تیم دوم تیم برزیلی پیشینش برگردد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که از ابتدای نیم فصل دوم به جمع سرخ‌ها اضافه شد و به عنوان تنها مهاجم تخصصی این تیم کار خود را ادامه می‌دهد، در این مدت نمایش امیدوار کننده‌ای داشته است.

آل کثیر در بازی هفته گذشته تلاش کرد دروازه تیم سابق خود، سپاهان اصفهان را در آزادی باز کند اما موفق به این کار نشد تا پس از سه بازی گلزنی متوالی، روند خوب او متوقف شود.

آل کثیر با هفت گل زده در لیگ و جام حذفی در کنار شهاب زاهدی که در زمستان پرسپولیس را ترک کرد برترین گلزنان این فصل پرسپولیس محسوب می‌شوند که حالا عیسی فرصت این را دارد در ۵ بازی باقی مانده لیگ علاوه بر بهتر کردن آمار خود و تبدیل شدن به برترین گلزن این فصل لیگ برتر پرسپولیس، در دفاع از عنوان قهرمانی پرسپولیس نیز سهم مهمی داشته باشد.

عیسی این هفته باید مقابل مدافعان باانگیزه نساجی در ورزشگاه وطنی برای گلزنی تلاش کند.

دیگر خبرها

  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی