Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی سرپیچی بازیکنان تیم فوتبال ناپولی از دستور مالک و رئیس باشگاه و حمایت سرمربی‌شان از آنها، ممکن است تغییراتی در کادر فنی این تیم ایجاد شود. ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ناپولی نه تنها در داخل زمین بازی بلکه در خارج از آن هم وارد بحران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس باشگاه اورلیو دلورنتیس پس از باخت شنبه شب این تیم در خانه رم، دستور داد که تمامی اعضای تیم و کادر فنی به یک اردوی تنبیهی یک هفته‌ای بروند تا برای بازی شب گذشته (سه‌شنبه) مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا آماده شود. این اردوی تنبیهی قرار بود تا روز یکشنبه هفته آینده و بازی مقابل جنوا در سری A ادامه داشته باشد و هیچ یک از اعضای تیم حق نداشتند تا آن زمان پس از تمرینات به خانه‌هایشان برگردند.

طبق دستور دلورنتیس، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم باید شب گذشته هم پس از تساوی‌ خانگی‌شان مقابل سالزبورگ مستقیماً به زمین تمرینی می‌رفتند اما تنها آنچلوتی و دستیارانش این کار را انجام دادند و همه بازیکنان با خودروهای شخصی خود یا دوستان و اعضای خانواده‌شان به منازل خود برگشتند. آنچلوتی هم در نشست خبری قبل از بازی تصمیم دلورنتیس را نادرست توصیف کرده بود، مانع بازگشت بازیکنانش به منازل خود نشد اما خودش به همراه دستیارانش با اتوبوس تیم به زمین تمرینی برگشتند. او اما بعد از بازی حاضر نشد به تعهدات مندرج در قرارداد خود عمل کند و بدون ارائه هیچ توضیحی به یوفا از حضور در کنفرانس خبری پس از مسابقه با سالزبورگ خودداری کرد که این اقدام او احتمالاً با مجازات‌هایی برای ناپولی همراه خواهد شد. ظاهراً این ماجرا باعث بروز اختلافاتی جدی میان دلورنتیس و آنچلوتی شده است و امکان دارد منجر به استعفا یا حتی برکناری کارلتو شود.

مالک ناپولی بازیکنانش را با حبس یک هفته‌ای مجازات کرد!

 

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، آنچلوتی آماده است در صورت بالا گرفتن اختلافات استعفا کند. در همین حال شبکه اسپورت مدیاست هم مدعی شده است که دلورنتیس آماده اخراج سرمربی سابق پاری‌سن‌ژرمن شود و حتی ممکن است این اتفاق همین امروز (چهارشنبه) رخ دهد. باشگاه ناپولی تا الان در خصوص ماجرای رخ داده سکوت اختیار کرده و حتی از ارائه توضیح به یوفا درباره عدم حضور آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی هم خودداری کرده است.

در همین حال سایت فوتبال ایتالیا نوشته است که رهبری طغیان بازیکنان ناپولی علیه رئیس باشگاه، برعهده کاپیتان تیم لورنزو اینسینیه بوده و او از طریق ادوارو پسر دلورنتیوس که نایب رئیس باشگاه هم هست، به اطلاع مالک باشگاه رسانده که بازیکنان تیم حاضر نیستند به زمین تمرینی برگردند. نشریه رپویلیکای ایتالیا در این خصوص نوشته است: اینسینیه پس از بازی به ادواردو گفت: ما داریم به خانه‌های‌مان برمی‌گردیم... تو هم می‌توانی این خبر را به پدرت بگویی».

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا کارلو آنچلوتی ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا کارلو آنچلوتی ناپولی لیگ قهرمانان اروپا کارلو آنچلوتی ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپیچی سربازان اسرائیلی از دستورات آماده شدن برای عملیات رفح

به گزارش همشهری آنلاین، کانال دوازده تلویزیون اسرائیل نوشت: ۳۰ سرباز ذخیره ارتش اسرائیل با دستورات مرتبط با آماده شدن برای عملیات رفح مخالفت کردند.

این کانال در ادامه آورده است: « دلیل مخالفت این افراد با آماده شدن برای عملیات رفح، ناتوانی آنها از ادامه نبرد بوده است.»

کد خبر 847884 منبع: شفقنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • هشدار دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان
  • دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان هشدار داد
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏
  • خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)
  • سرپیچی سربازان اسرائیلی از دستورات آماده شدن برای عملیات رفح
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است