Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@18:00:43 GMT

به دنبال عدالت مالیاتی متناسب با تولید و مصرف هستیم

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۵۷۲۶

به گزارش ایلنا، امیدعلی پارسا در نشست هم اندیشی فعالان بخش اقتصادی و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان فارس گفت: کل مالیاتی که کشور از درآمدهای مردم وصول می کند چیزی حدود ٧ تا ٨ درصد است و در هیچ کجای دنیا عددی نیست که کشور را با آن اداره کنند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه نقص‌هایی در مجموعه مالیاتی وجود دارد اما باید به سمت مسیر درست حرکت کنیم، افزود: باید دسترسی به ریز داده‌های مردم طبق حکم ١٦٩ قانون مالیاتی به نیابت از حاکمیت داشته باشیم تا متناسب با آنها اظهارنامه پیش فرض تدوین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسا همچنین با بیان اینکه امروز ممیز ما اطلاعات محدود و ناقصی دارد و معمولا اطلاعاتش برحسب تجارب و کارشناسی‌هاست، یادآوز شد: گام‌های خوبی در چارچوب طرح جامع و الکترونیک طی هشت سال گذشته برداشته شده اما منطق وصول مالیات هم سنت قدیمی است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه اعتراض زیاد است اما ارتقای سلامت اداری و فرار مالیاتی را در دستور کار قرار داده‌ایم، عنوان کرد: با نقص اطلاعاتی فراوان گردش‌های مالی مواجه هستیم اما در عین حال علاوه براطلاعات سیستمی، ریز داده‌ها از دستگاههای مختلف در حال استخراج است.

پارسا با اشاره به اینکه خارج از قانون نمی‌توان تصمیمات گره گشا گرفت، ادامه داد: تولید کننده واقعی را روی سرمان نگه می‌داریم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان فارس بخش خصوصی سلامت قوانین و مقررات مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی

بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر وقوع مسمومیت با قارچ وحشی تعداد ۵۳ نفر مصدوم شده اند.

وی بیان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که بر اثر بروز مسمومیت با قارچ وحشی ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: آمار‌ها نشان می‌دهد که میزان مسمومیت قارچ وحشی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان