Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدموسی کریم‌پور ،رئیس شرکت گاز خلخال روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به محض اطلاع از اختفای یک مار سمی در داخل دریچه دودکش یک واحد مسکونی در این شهر ماموران این شرکت به محل مورد نظر اعزام و مار را از داخل دودکش بیرون کشیده و در طبیعت رها کردند.

وی با توصیه به مردم جهت پرهیز از بردن دست به داخل دریچه دودکش‌های تاریک قبل از بررسی آن با استفاده از ابزارآلات مورد نیاز گفت: مشترکان گاز که قصد پاکسازی داخل دودکش‌ برای روشن کردن بخاری و سایر لوازم گرمازای زمستانی دارند، باید محفظه و دودکش را با چراغ‌قوه بررسی کنند تا از گزند حیوانات سمی گزنده‌ همچون مار،عقرب ، رتیل و یا هر حیوان جونده دیگر در امان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم‌پور افزود: این کار مانع از وقوع هرگونه حوادثی همچون گازگرفتگی و نیز بازگشت گاز تولید شده از سوخت بخاری به داخل منزل مسکونی ناشی از مسدود بودن لوله‌ها ،دودکش‌ها و محفظه‌های هدایت گاز منواکسیدکربن به داخل خانه شده و این گاز را مستقیم به بیرون هدایت خواهد کرد. 

او با اشاره به تلفات انسانی حوادث گازگرفتگی سال گذشته خلخال به مردم توصیه کرد برای نصب آبگرمکن گازی ضمن استفاده از دودکش‌های استاندارد ، کلاهک‌های ایمنی بکاربگیرند.

او گفت: بی‌توجهی به این امر حوادث جبران‌ناپذیری دارد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها خلخال حوادث شرکت گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال حوادث شرکت گاز خلخال حوادث شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • شکار موش کور توسط گرگ + فیلم
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور