Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی شرکت فیسبوک لوگوی خود را تغییر داده است که می‌توان گفت این لوگو همان فونتی است که در نوشتن نام اینستاگرام در زیر لوگوی این شبکه اجتماعی از آن استفاده شده  فیسبوک بدون اعمال هیچ تغییری از آن برای خود استفاده کرده است. این تغییر ناگهانی لوگو علاوه بر اینکه باعث سردرگمی بسیاری از کاربران شده است، مورد تمسخر بسیاری از کاربران و مدیران شبکه‌های اجتماعی بزرگ نیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی مدیر عامل شبکه اجتماعی توییتر با انتشار پستی در این شبکه تغییر لوگوی فیسبوک را مورد تمسخر قرار داد. جک دورسی مدیر عامل توییتر در پست خود نوشت" Twitter from TWITTER "

مدیر عامل شبکه توییتر به طور غیر مستقیم در حال به تمسخر گرفتن لوگوی فیسبوک است و در حال اشاره به استفاده از نام فیسبوک به عنوان لوگوی این شرکت است چرا که استفاده از متن به عنوان لوگو بین شبکه‌های اجتماعی بسیار غیر ملموس است و کمتر شبکه اجتماعی از نام خود به عنوان لوگو استفاده می‌کند.

از طرفی هم شرکت فیسبوک دائما قصد دارد به کاربرانش اعلام کند نرم افزارهای محبوب WhatsApp  و  Instagram نیز تحت مالکیت فیسبوک است و در بخش اطلاعت مربوط به این دو نرم افزار نوشته شده است From FACEBOOK که اعلام می‌کند این نرم افزارها به فیسبوک تعلق دارند.

بیشتر بخوانید: حمله هکرهای چینی به مراکز دولتی در شش کشور جهان

درگیری این دو شبکه اجتماعی بزرگ قطعا به اینجا ختم نمی‌شود چرا که هفته گذشته مدیر عامل توییتر اعلام کرده بود قابلیتی به این شبکه اجتماعی اضافه شده است که بر اساس آن اگر سیاست مداران دروغ یا تبلیغاتی عجیب در صفحه خود منتشر کنند، توییتر به سرعت آن را پاک خواهد کرد. این در حالی است که فیسبوک به تمامی کاربران اجازه می‌دهد تا دروغ و مطالب بی اساس را در این شبکه منتشر کنند. اتفاقات چند روز اخیر نشان می‌دهد رقابت این دو شبکه بزرگ اجتماعی هنوز که هنوزه سر جای خود است و هیچکدام از آن‌ها در این رقابت کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/

واکنش مدیر عامل توییتر به لوگو جدید فیسبوک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فیسبوک توییتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ارتباطات مخابراتی در سطح استان با وجود بارندگی شدید در حالت پایدار قرار دارد.

رحیم فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وجود شرایط جوی ناپایدار و بارندگی‌های شدید و احتمال وقوع سیلاب، تدابیر لازم برای رفع سریع اختلالات و برقراری پایداری ارتباطات توسط کارکنان مخابرات منطقه خوزستان انجام شده است.

وی افزود: تیم‌های فنی، عملیاتی و پشتیبانی مخابرات منطقه خوزستان برای هرگونه اختلالات احتمالی ناشی از وجود بارش‌های سنگین و وقوع سیلاب احتمالی، به همراه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز در حالت آماده‌باش کامل بودند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان خاطرنشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته توسط تیم‌های فنی، عملیاتی و پشتیبانی، شبکه‌های ارتباطی سیار، ثابت و دیتا پایدار بوده و در حال حاضر تمام ارتباطات مخابراتی نرمال و به حالت عادی برقرار است.

فلاح‌زاده تصریح کرد: در طول مدت بارندگی، اختلالات به صورت عمده در شبکه‌های ارتباطی وجود نداشته است و اختلال و قطعی در بعضی سایت‌های شبکه همراه اول که به دلیل قطعی شبکه برق ناشی از طوفان و بارندگی سنگین به وجود آمده بود، با پیگیری‌های مستمر، رفع و نرمال شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس، در همان ابتدای شرایط جوی و قطع شبکه برق، هاب سایت‌ها با موتور برق وارد شده و در حال حاضر وضعیت شبکه ارتباطی نرمال و پایدار است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با تمهیدات و تدابیر اندیشیده شده و رصد و پایش لحظه‌ای شبکه‌های ارتباطی، با تلاش‌های شبانه‌روزی و هدایت تیم‌های آماده‌باش فنی، عملیاتی و پشتیبانی مخابرات منطقه خوزستان، با وجود شرایط جوی و بارش‌های سنگین طی چند روز گذشته، در حال حاضر شبکه‌های ارتباطی سیار، ثابت و دیتا نرمال و ارتباطات مخابراتی در وضعیت پایدار است.

کد خبر 750677

دیگر خبرها

  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • این پهپاد نظامی سوژه شبکه های اجتماعی شد |‌ عکس
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال