Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@08:36:20 GMT

انفجار در پادگان نیروهای مورد حمایت امارات در یمن

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۷۰۵۳

خرداد؛ چند انفجار شدید در یک پادگان متعلق به نیروهای مورد حمایت امارات متحده عربی در یمن به وقوع پیوست.

به گزارش چهارشنبه شب پایگاه خبری المیادین، انفجارهای شدید، پادگان نیروهای مورد حمایت امارات در شهر ساحلی المخا را به لرزه درآورد.

جزئیات بیشتری درباره این انفجار گزارش نشده است.

پس از چند ماه کشمکش و درگیری مسلحانه میان نیروهای وفادار به «منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی یمن (وابسته به عربستان) و شورای انتقالی جنوب (وابسته به امارات) در جنوب یمن روز سه شنبه با میانجیگری سعودی‌ها، توافقی میان طرف‌های یمنی در ریاض به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درگیری های شدید میان نیروهای شورای انتقالی جنوب و نیروهای منصور هادی از ۱۹ مرداد سال جاری در استان عدن و برخی استان های جنوبی این کشور صورت گرفت. جدایی طلبان در آن زمان کنترل کاخ ریاست جمهوری «معاشیق» در شهر بندری عدن و دیگر مراکز راهبردی این شهر را در دست گرفتند.

شورای انتقالی جنوب یمن در سال ۲۰۱۷ پس از برکناری «عیدروس الزبیدی» استاندار پیشین عدن توسط منصور هادی و با حمایت ابوظبی تشکیل و هدف آن استقلال مجدد بخش جنوبی یمن اعلام شد.

عربستان و امارات از کشورهای فعال در ائتلاف عربی بوده و از ۲۶ مارس ۲۰۱۵ (ششم فروردین ۹۴) با ایجاد ائتلافی به بهانه بازگرداندن منصور هادی به قدرت، یمن را هدف حملات خود قرار داده اند. این در حالی است که پس از گذشت بیش از چهار سال و نیم از این جنگ، ائتلاف سعودی هیچ دستاوردی در یمن کسب نکرده است. برچسب ها: انفجار ، نیروهای امارات ، یمن

منبع: خرداد

کلیدواژه: انفجار نیروهای امارات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل دانشگاه‌های آمریکا به پادگان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرام شبکه تلویزیونی العهد، در پی برگزاری تجمع‌هایی در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوارغزه در دانشگاه‌های آمریکا، این دانشگاه‌ها به پادگان تبدیل و ۹۳ نفر بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۱۰۰حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • تبدیل دانشگاه‌های آمریکا به پادگان
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود