Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوزدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد با عرضه ۶۵ هزار و ۵۷۹ عنوان کتاب در مصلی بزرگ امام خمینی (رحمه الله علیه) شهر یاسوج برپا می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیصد و نود و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی و نوزدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور 164 ناشر از سراسر کشور با عرضه 65 هزار و 579 عنوان کتاب با 120 غرفه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر یاسوج برپا می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای این نمایشگاه مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه‌ ای خرید کتاب در نظر گرفته‌ شده که از طریق شعبه بانک عامل مستقر در نمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

 

«امین درخشان» در این زمینه، گفت: نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان ۱۸ آبان ماه جاری با حضور مسئولان ملی و استانی در مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) یاسوج افتتاح می شود.

 

مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمایشگاه کتاب امسال از ۱۸ تا ۲۳ آبان ماه جاری برپا می شود، اظهار داشت: آئین افتتاحیه این رویداد بزرگ فرهنگی استان ساعت ۱۰ صبح روز شنبه، ۱۸ آبان با حضور قادر آشنا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می شود.

 

برگزاری نشست‌ های نقد و بررسی کتاب، رونمایی از تازه های نشر استان، نشست شاهنامه شناسی و شعر آئینی، نشست تخصصی بررسی جایگاه ادبیات معاصر در ایران، نشست آسیب شناسی وضعیت کتاب و نشر استان، نشست جایگاه مطالعه در سبک زندگی و نقش آن در تأمین امنیت اجتماعی و نشست روایت دفاع مقدس از نگاه نویسندگان از جمله برنامه‌ های جنبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.

 

 

 

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مسجد یوم الله ۱۳ آبان 13 آبان راهپیمایی 13 آبان استکبار ستیزی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نوزدهمین نمایشگاه کتاب یاسوج کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها رسانه های دیجیتال مصلی نمایشگاه کتاب افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر،نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه حضور دارند.

با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

نشست خبری این دوره از نمایشگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰ یکشنبه در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6095064 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • عرضه دو تک نگاری خبرنگار ایرانی از افغانستان در نمایشگاه کتاب
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود