Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مسلم خانی در گفتگو با خبرنگار مهر به برخی از عملکرد و برنامه های آتی شرکت عمران اشاره کرد و در این باره اظهار داشت: توجه به حوزه عمرانی در زمینه فرهنگی، ورزشی، آموزشی، شهرسازی ، خدمات درمانی و... از ابتدا در برنامه های شرکت عمران بوده و تاکنون اقدامات و پروژه ارزشمندی در شهر اندیشه به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پروژه بزرگ مرکز شهر اندیشه اشاره کرد و در این باره اظهار داشت: بحث مرکز شهر اندیشه در زمینی به مساحت بیش از ۴۸ هکتار با کاربرد و عملکرد فراشهری در نظر گرفته شده است که در حوزه درمانی بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی  و در حوزه آموزشی زمینی در اخیتار دانشگاه خواجه نصیر توسی برای احداث دانشگاه دراین مجموعه توافق شده است و احداث تالار شهر هم کلنگ زنی شده و در قسمت دیگر آن خدمات ورزشی و تفریحی ارائه می شود.

سرپرست شرکت عمران شهر اندیشه اجرای ره باغ در پروژه مرکز شهر را یکی دیگر از خدمات ارزنده خواند و ادامه داد: در تقاطع این بازار پروژه ره باغ شهر اندیشه که بیش از ۸۰ میلیارد سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است و بیش از یک کیلومتر است و تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: پروژه آغاز عملیات اجرایی ۲هزار واحد مسکونی با مشارکت بخش خصوصی در اقدام ملی عرضه می شود و عملیات اجرایی این پروژه با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد و دراین طرح زمین و پروانه آورده شرکت عمران است و اجرا بر عهده بخش خصوصی است و در رابطه با نحوه واگذاری و دستورالعمل ها نیز به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

مسلم خانی به پروژه هایی که تا پایان سال کلنگ زنی خواهد شد نیز اشاره کرد و گفت: پروژه کانون پرورش فکری کودکان با طرح و معماری فاخر که ظرفیت خدمات رسانی به غرب استان تهران را دارد، پروژه مدرسه اجتماع محور با استفاده از پروژه ناب بین المللی در محله ایرانشهر، مجتمع فرهنگی هنری تحت عنوان سرای فرهنگ و هنر با هدف ارتقای سطح کیفیت زندگی، احداث پارک ورزشی در فاز ۵ اندیشه با همکاری شهرداری، بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی که موافقت اصولی آن انجام شده و با مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد و همچنین پیاده راه سبز و سلامت با استفاده از ظرفیت کانال آب فردیس که بیش از  ۳ کیلومتر است و پروژه فاخری در حوزه معماری و شهرسازی است و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان بخشی از برنامه های مهم و اررزشمند است که بخشی کلنگ زنی شده و بخش دیگر نیز تا پایان سال کنگ زنی خواهد شد.

کد خبر 4765306

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر جدید اندیشه شرکت عمران شهرهای جدید یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند قزوین مشهد تئاتر کودک و نوجوان شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد

افشین مظفری شهردار ایلام با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری در شهر ایلام در راستای توجه به مطالبات مردم بوده است، اظهار کرد: راه اندازی بازارچه مرکزی شهر ایلام با تاکید استاندار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ایجاد پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری ایلام است، این پارکینگ در همان محل قدیمی در ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با همکاری بخش خصوصی ساخته می‌شود.

شهردار ایلام تصریح کرد: تعیین تکلیف فرهنگ سرای شهر ایلام نیز به زودی نیز انجام می‌شود، در صورت عدم فعالیت سرمایه گذار قبلی به یک سرمایه گذار جدید واگذار می‌شود.

مظفری یادآور شد: پارک صخره‌ای یکی دیگر از اقدامات شهرداری ایلام در ورودی ارغوان شهر ایلام بوده است که زیرساخت‌های آن آماده شده است.

وی با بیان اینکه خروجی شهر ایلام به سمت کنارگذر شرقی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال ساماندهی است، افزود: نورپردازی و ایجاد المان در ورودی و خروجی شهر ایلام از دیگر اقدامات مهم شهرداری ایلام در راستای مطالبات مردم بوده است.

شهردار ایلام بیان کرد: لاین غربی بام ایلام نیز به زودی ایجاد و بار ترافیکی این منطقه به خصوص برای دانشگاه‌های استان و بیمارستان رازی تسهیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر ایلام، مردم بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مظفری با بیان اینکه تمام مطالبات پیمانکاران و کارگران شهرداری پرداخت شده است، گفت: هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری ایلام در سال جاری است که ۴۰ درصد آن در بخش عمرانی خواهد بود و مابقی آن هزینه‌های جاری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است