Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@12:24:03 GMT

انار سیاه برای درمان5بیماری خطرناک

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۷۱۷۹

انار سیاه برای درمان5بیماری خطرناک

انار دارای خاصیت‌های بسیار زیاد دارویی و درمانی است که می‌توان در درمان بسیاری از بیماری‌ها با استفاده از این میوه بهشتی به بهبودی رسید. ناطقان: همه‌ساله در آبان ماه فصل برداشت انار در شهر بادرود فرا می‌رسد، کشاورزان حاصل دسترنج یک سال خود را آماده عرضه به بازار می‌کنند و در این‌ بین نوعی انار نادری بادرود یک رقم ثبت‌ شده در کشور به‌ حساب می‌آید که دارای ماندگاری بالایی است و از همین رو این انار به انار صادراتی نیز معروف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 در کنار کاشت درخت انار نادری، کشاورزان به کاشت درختان انار دیگری نیز روی آورده‌اند که از آن‌ها می‌توان به انار پوست نازک و انار شیرین نیز اشاره کرد. یکی از رقم‌های نادر انار که توسط کشاورزان محدودی آن‌هم به‌ صورت یک درخت در باغ کاشت می‌شود انار سیاه است.

سید صدراله چاکری باغدار بادرودی که این درخت انار را کاشته و اکنون  آن را برداشت می‌کند در این‌باره می‌گوید: این انار دارای خاصیت‌های بسیار زیاد دارویی و درمانی است که می‌توان در درمان بسیاری از بیماری‌ها با استفاده از این میوه بهشتی بهبودی رسید.

وی افزود: سه سال طول می‌کشد تا این درخت به باردهی برسد و موقع باردهی هر درخت حدود ۲۰ کیلو انار سیاه برداشت می‌کنیم.

 

احمدعلی مختاریان رئیس مرکز خدمات جهاد کشاورزی بادرود نیز در این زمینه گفت: انار سیاه خواص دارویی و درمانی دارد و برای کاهش بیماری دیابت، بیماری کلیوی، زردی، اسهال و سیاه‌سرفه مناسب است.

وی افزود: انار سیاه، ۱۵ اسیدآمینه دارد که در هیچ میوه دیگری جز انار یافت نمی‌شود و پوست انار سیاه علاوه بر خواص آنتی‌اکسیدانی، می‌تواند در مقابله با ابر میکروب‌ها نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.

رئیس مرکز خدمات جهاد کشاورزی بادرود اضافه کرد: این انار در مقابل کرم گلوگاه مقاوم است و به‌ محض رسیدن، روی شاخه ترک می‌خورد و طعم شیرین و دل‌چسبی دارد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: انار سیاه ، درمان ، بیماری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انار سیاه درمان بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چگونه با کمک عسل، گیاه آلوئه ورا را در خانه تکثیر و پرورش دهیم؟ (فیلم) روش قلمه گیری صحیح در گیاه برگ انجیری (فیلم) روش تکثیر گیاه آگلونما (فیلم)

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • آب آلبالو چه کمکی به دیابتی‌ها می‌کند؟
  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / رفیعی اوسمار را تا پنالتی‌ها برد
  • یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)