Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه اندیشه ورزی بسیج فرهنگیان این ناحیه با اشاره اهمیت بسیج فرهنگیان گفت: بسیج به عنوان نهادی اثرگذار در روند همه جریان‌های روبه رشد جامعه اسلامی نقش آفرین است.

او افزود: معلم و فرهنگی بسیجی می‌تواند با برقراری یک تعامل دوستانه با جوانان مسیر فکری آن‌ها تغییر دهد، جوانان دارای خصوصیات مختلفی هستند و برای حل معضلات و مشکلات موجود می‌توانند از روش‌های ابداعی و از خلاقیت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیسی گمراوی بهره گیری از ظرفیت بسیج را امری ضروری دانست و اظهار داشت: اکنون با توجه به شرایط کنونی بهترین راه برای رسیدن به خودکفایی علمی و تولید دانش تکیه بر توانمندی‌های جوانان مومن و متعهد است و برای تحقق بخشیدن به این امر باید تحولاتی صورت گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: سازماندهی، آموزش و بکارگیری نیرو‌های مومن و متعهد برای آموزش نسل جوان به منظور رسیدن و هدایت آنان به اهداف یکی دیگر از وظایف بسیج فرهنگیان است.

انتهای پیام/گ

تحقق تعالیم اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های بسیج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان

در این مراسم از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است
  • تزکیه و پرورش اسلامی در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است