Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا خانی رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور، با عنوان اینکه چاپ و انتشارات دانشگاه برای نخستین بار در کشور از کاغذ مصنوعی (پلیمری) برای تولید جلد کتاب استفاده کرده است، اظهار کرد: استفاده از این کاغذ علاوه بر صرفه‌جویی، موجب ارتقای کیفیت کتاب‌ها، کاهش هزینه انرژی و استهلاک دستگاه‌ها و از همه مهم‌تر موجب حفظ محیط زیست و بهبود روند مدیریت سبز در دانشگاه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح فعالیت‌های مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه با اشاره به رونمایی از سامانه امانت دیجیتال (تولید کتاب الکترونیکی) گفت: با استفاده از این سامانه، دانشجویان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار ریال در هر ترم به مدت ۶ ماه، امکان استفاده از محتوای الکترونیکی تمام عناوین منتشر شده را داشته باشند.

رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور افزود: فروشگاه آنلاین کتب درسی دانشگاه پیام نور نیز امکان دسترسی به کتاب‌های کاغذی دانشگاه بدون واسطه را برای تمام دانشجویان فراهم می‌کند و دانشجویان می‌توانند با پرداخت هزینه پست، کتاب‌ها را درِ منزل خود تحویل گیرند.

وی همچنین یادآور شد: دانشجویان دانشگاه پیام نور همچنین می‌توانند نسخه الکترونیکی کتاب‌های انتشارات دانشگاه پیام نور را از اپلیکیشن کتابخوان دانشگاه تهیه کنند.

خانی ارائه خدمات چاپ کتاب‌های سایر انتشارات دانشگاه‌ها توسط این مرکز، در تیراژ حدود ۱۲ هزار را موفقیتی مطلوب دانست و در پایان گفت: مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور با استفاده از مقوا و کاغذ تحریر ایرانی، نقشی ویژه در حمایت از کالای ایرانی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها نسبت به خرید نمونه‌های خارجی داشته است.

انتهای پیام/

168 / 168 پیام نور منابع پیام نور کتاب پیام نور انتشارات پیام نور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پیام نور منابع پیام نور کتاب پیام نور انتشارات پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات شهید کاظمی با بیش از ۶۰ عنوان کتاب جدید در سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

این انتشارات، از بین بیش از ۷۰۰ عنوان کتابی که تا به حال روانه بازار نشر کرده است، حدود ۵۰۰ عنوان کتاب را با خود به نمایشگاه می‌آورد که بیش از ۶۰ عنوان از آن، جزو آثار جدید به حساب می‌آیند.

کتاب «در فاصله دو بوسه» اثر غلامعلی حداد عادل، «اُم علاء» به قلم سمیه خردمند، «پلاسما» نوشته فاطمه شایان پویا، جلد ۶ تا ۹ مجموعه «تبار انحراف» اثر حجت الاسلام مهدی طائب، جلد دوم مجموعه «ماجرای علامه و انقلاب» نوشته رضا اکبری آهنگر و وحید خضاب، «دورت بگردم» اثر فائضه غفارحدادی، «گرای باقر» به قلم امیرحسین انبارداران، «تصویری دربند» به قلم مونس عبدی زاده و چند اثر دیگر، از جمله آثاری هستند که برای اولین بار در نمایشگاه کتاب از آنها رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6089749 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد