Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسخه ویدیویی فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» وارد نمایش‌خانگی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این فیلم که با گرد هم آوردن بیشتر بازیگران چهره سینمای ایران به یکی از گران‌ترین فیلم‌های سینمایی تبدیل شد و در خبرها به هزینه بیست میلیارد تومانی تولید آن اشاره شده بود، در اکران با فروشی کمتر از یازده میلیارد تومان به یکی از ضررده‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به هزینه بیست میلیارد تومانی «ما همه با هم هستیم» و سهم حدودی سی‌درصدی مالکان فیلم‌ها از فروش گیشه سینماها، این فیلم می‌بایست به فروش شصت میلیارد تومانی دست می‌یافت تا به سود برسد.

پرداخت دستمزدهای نامتعارف به بازیگران این فیلم و دامن زدن به دستمزدهای نجومی یکی از مواردی بود که با انتقاد برخی سینماگران و رسانه‌ها در زمان ساخت و اکران این فیلم همراه شد.

با تمامی این تفسیرها تماشای فیلم «ما همه با هم هستیم» که حرف‌های نهفته سیاسی و اجتماعی ظریفی نیز در دل خود دارد، خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید: رکورد «ما همه با هم هستیم» در یک روز نیم بها! ستاره هایی که به داد فیلم نمی رسند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمال تبریزی لیلا حاتمی مهران مدیری سینما پژمان جمشیدی ما همه با هم هستیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند