Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) هفته آینده میزبان همایش سلامت معنوی است که در این مراسم اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور حضور خواهند داشت. تاریخ انتشار: 00:01 - 16 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۴۶۴

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ «عباس عبادی» با اشاره به برگزاری همایش سلامت معنوی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) هفته آینده میزبان همایش سلامت معنوی است که در این مراسم اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) با بیان اینکه شرکت کنندگان در این رویداد علمی امتیاز ماده یک فرهنگی را کسب می‌کنند یادآور شد: همایش کشوری سلامت معنوی تا پیش از این هرساله در شهر مقدس قم برگزار می‌شد، اما بر اساس سیاست‌های جدید قرار است هر سال یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی میزبان این رویداد باشد که در سال جاری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) مفتخر به میزبانی آن است.

وی در ادامه گفت: بر اساس تعریف سازمان جهانی بهداشت، «سلامت معنوی» به عنوان بعد چهارم سلامت در کنار سه بعد سلامت روانی، اجتماعی و جسمانی قرار گرفته و این نشان از اهمیت سلامت معنوی در زندگی بشر دارد.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) با بیان اینکه در زمینه سلامت معنوی غفلت‌هایی صورت گرفته است افزود: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) بر خود لازم دید تا به عنوان یک مجموعه فعال در نظام سلامت کشور در جهت توسعه گفتمان سلامت معنوی، با برگزاری این همایش قدمی بردارد؛ بر همین اساس همایش سلامت معنوی فرصت مناسبی برای تبادل دانش و نظرات اساتید و پزشکان در حوزه سلامت معنوی می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سلامت معنوی سازمان جهانی بهداشت طب نظامی دانشگاه بقیه الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد