Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که افکار عمومی در انتظار پاسخ های درخوری از سوی وزیر ارتباطات مطابق وعده وی در لایو اینستاگرام بود اما آنچه در عمل پیش رفت صدای حامیان وزیر ارتباطات را هم در آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در شرایطی که افکار عمومی در انتظار پاسخ های درخوری از سوی وزیر ارتباطات مطابق وعده وی در لایو اینستاگرام بود اما آنچه در عمل پیش رفت صدای حامیان وزیر ارتباطات را هم در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهرمی در این لایو که ابتدای آن به سخنرانی گذشت با چرخش دوربین به سمت باجناق خود عملا ادعای مربوط به قرار داد خواهرزنش با شرکت رایتل را تایید کرد.

باجناق جهرمی ضمن تایید اصل قرارداد، آن را محصول شایستگی و توان شخصی خود و همسرش خواند و البته گفته مبلغ اعلام شده سود ناخالص بوده و قرار داد هم قبل از وزارت جهرمی و البته در دولت روحانی منعقد شده است.

جهرمی در این لایو هیچ اشاره ای به رسوایی سایت انتخاب در کاسبی با خدمات ارزش افزوده  و اخبار مربوط به قرارداد ماهی ٣٠ میلیون تومان یاشار سلطانی با زیر مجموعه وزارت ارتباطات نکرد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست