Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:36:40 GMT

نکونام و دلجویی از هواداران فولاد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۷۷۹۶

تیم فولاد در این هفته از مسابقات در خانه برابر پرسپولیس شکست خورد و با شانزده امتیاز، در رده هفتم جدول باقی ماند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان این هفته در فولادآرنا برابر پرسپولیس شکست خورد و فرصت کسب سه امتیاز خانگی را از دست داد.


جواد نکونام سرمربی تیم فولاد با انتشار پست اینستاگرامی از هواداران فولاد دلجویی کرد و قول داد تا قدرتمند تر به کارشان ادامه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن نکونام این چنین آمده است:
 سلام به مردم خوزستان به ویژه هواداران فولاد


شما نماد مبارزه، تلاش و غیرت هستید. یه جورایی واسه همه ایرانیان الگو هستید.
مرد و مردونه مقابل مشکلات ایستادید.


هرکس تو فولاد حضور داره و پیراهن این تیمو به تن می‌کنه باید از شما یاد بگیره. باید بدونه داره واسه مردمی بازی می کنه که با هزار و یک مشکل ساختن و غیرت به خرج دادن.


می خواستم از تک تک هواداران به خاطر تشویق‌های بی‌پایان‌شون تو بازی پرسپولیس تشکر کنم. دست تک تک این هواداران را می فشارم حتی بعد از بازی هم مارو شرمنده خودشون کردن.
حق فولاد باخت نبود. حق هوادار ما این بود که با برد و خوشحالی به خونه بره اما...


هرکسى، تو هر پستى که هست و براى باشگاه بزرگ فولاد زحمت میکشه باید بدونه مسئولیت سنگینی به خاطر شما مردم داره. از خود من گرفته تا بقیه.


دو برابر تلاش می‌کنیم واسه اینکه پرچم فولاد را بالا نگه داریم.

 

 

فولاد خوزستان جواد نکونام (مربی) طرفداران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام مربی طرفداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در مسابقه ای حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، به مصاف تراکتور برود. دیداری سرنوشت ساز که برای آبی ها از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و آنها در پی کسب سه امتیاز بازی هستند.

جواد نکونام که در بازی قبل برابر شمس آذر بدون مدافع تخصصی روی نیمکت به مصاف حریف رفت، نگران است که این اتفاق در بازی بعدی نیز برای او و تیمش تکرار شود و استقلال بدون جانشین مناسب برای خط دفاع، با تراکتور روبرو شود.

در واقع پس از آسیب دیدگی رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان و غیبت آنها در بازی با شمس آذر، نکونام طی روزهای اخیر به صورت جدی از کادر پزشکی درخواست کرده تا روند درمانی این دو مدافع را پیش ببرد تا آنها بتوانند هر چه سریعتر در اختیار کادرفنی قرار بگیرند.

در این میان، مصدومیت سیلوا به نحوی است که او بازی با تراکتور را از دست داده ولی نکونام همچنان امیدوار است تا آرمین سهرابیان بتواند برای این مسابقه در دسترس کادرفنی باشد و در صورت نیاز، به زمین مسابقه نیز برود.

سهرابیان در تمرین امروز استقلال شرکت کرد که این موضوع می تواند نکته امیدوارکننده ای برای نکونام باشد. کادرپزشکی همچنان در حال انجام آخرین تدابیر است تا آرمین با سایر اعضای تیم راهی تبریز شود.

دیگر خبرها

  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است