Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود علوی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور برگزار شد با بیان اینکه چند پروژه در آستانه بهره‌برداری در این دو شهرستان وجود دارد، یادآور شد: این انتظار وجود دارد که با پیگیری رئیس دفتر رئیس جمهور که نقش تعیین کننده‌ای در تکمیل طرح های عمرانی کشور دارد طرح‌های عمرانی، صنعتی ،خدماتی و بهداشتی مهم و نیمه تمام شهرستان های لامرد و مهر نیز سریعا با تزریق اعتبار، تکمیل و منافع آن در اختیار مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاعات عنوان کرد: پیش بینی می شود که با همکاری دستگاه های مختلف طرح های عمرانی در آستانه تکمیل شهرستان مهر و لامرد در سفر آینده رئیس جمهور به استان فارس به بهره برداری برسد.

وی در ادامه سخنان خود عبادت را تنها به نماز خواندن و روزه گرفتن ندانست و گفت: روح عبادت در زیاد اندیشیدن و تفکر کردن انسان نهفته است.

رئیس دفتر رئیس جمهور چهارشنبه در سفر به جنوب فارس از روند پیشرفت تعدادی از پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای شهرستان‌های مُهر و لامرد بازدید کرد.

وی به همراه وزیر اطلاعات و استاندار فارس از پالایشگاه گاز پارسیان مهر بازدید و در بدو ورود به لامرد به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از منطقه ویژه اقتصادی لامرد، پروژه مجموعه ورزشی منطقه عملیاتی پارسیان، فرودگاه و بیمارستان در حال احداث لامرد از دیگر برنامه های روز چهارشنبه رئیس دفتر رئیس جمهور در سفر به فارس بود.

شهرستان لامرد در جنوب استان فارس واقع است.

کد خبر 4765334

منبع: مهر

کلیدواژه: لامرد سید محمود علوی وزارت اطلاعات یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین مشهد تئاتر کودک و نوجوان شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز کرد: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟