Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، یکی از بهترین دفاع وسط های تاریخ فوتبال ایران مدعی است که شجاع خلیل زاده اکنون در فرم ایده آلی قرار دارد و بهترین مدافع آسیاست. او همچنین به انتقاد از عملکرد مهاجم برزیلی سرخپوشان پرداخته است.

کالدرون خیلی از بازیکنانش را جابه‌جا می‌کند مثلاً شخصاً موافق حضور شجاع در پست دفاع راست بودید؟

 شجاع بازیکن خیلی خوبی است و به نظرم بهترین مدافع میانی آسیاست مدافعی که سرعت فوق‌العاده‌ای دارد و در سرزنی و کار روی زمین هم خیلی خوب کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من شخصاً حضور این بازیکن را در دفاع میانی مفید می‌دانم اما معتقدم باید به نظر کالدرون احترام گذاشت.

قبول دارید که پرسپولیس در غیاب سیدجلال در درون زمین فرمانده ندارد؟

 سیدجلال که یک ستون است اما به نظرم نمی‌توان در مورد شخص در پرسپولیس حرف زد چون نظر، نظر کادر فنی است و کالدرون است که مسئول کادر فنی است و باید در مورد موارد نظر بدهد.

در مورد چیپ علیپور و ناراحتی‌هایی که از این بازیکن به وجود آمد شما چه نظری دارید؟

 من که خودم خوب درک نکردم قضیه چه بود اما به هر حال معتقدم باید به علیپور کمک کرد. هواداران هم باید از این مهاجم خوب که سال‌ها بار گلزنی سرخ‌پوشان را به دوش کشیده حمایت کنند تا شرایط بهتر شود. پنالتی خراب کردن هم برای هر کسی پیش می‌آید.

زوج مکمل علیپور هم به شکل کامل پیدا نشده، فکر نمی‌کنید که باید به جای جونیور مهاجم جدیدی جذب شود؟

 جونیور که فقط شناسنامه‌اش برزیلی است اما هیچ اثری از تکنیک و مهارت بازیکنان برزیلی را ما در این بازیکن ندیدیم. باشگاه هم در تلاش است که مهاجم خوب بیاورد و ان‌شاءالله با حضور مهاجم جدید شرایط خط حمله و گلزنی پرسپولیس هم خیلی خوب می‌شود.

از پرسپولیس جدا شویم و به تیم ملی برسیم، قادریم که تیم ملی عراق را شکست دهیم؟

 امیدوارم بازی در بصره حاشیه‌ساز نشود اما من معتقدم که ما بهتر از عراق هستیم و قادریم که این تیم را شکست دهیم و ما قدرت اول آسیا هستیم و هیچ تیمی در آسیا حریف ایران نمی‌شود به شرط اینکه ما هم خودمان باشیم و از شرایط خوب روحی و فنی برخوردار باشیم و به قولی روز بازی هم روز ما باشد.

پرسپولیس امتیازات زیادی از دست داده با وجود این به قهرمانی مجدد این تیم امیدوارید؟

 تیم پرسپولیس در بعضی از بازی‌ها امتیاز از دست داده اما فاصله امتیازی پرسپولیس با صدر زیاد نیست و پرسپولیس به نظرم باز هم می‌تواند قهرمان شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال محمد پنجعلی دفاع وسط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد