Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین لرزه ای به بزرگی ۵/۴ ریشتر منطقه رودبار از توابع شهرستان بستک را لرزاند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛  علیرضا صفاایسینی ضمن اعلام این مطلب افزود: این زمین‌لرزه در عمق ۱۶ کیلومتری زمین دو شهرستان بستک و بندر خمیر را لرزاند.

وی اضافه کرد: این زمین لرزه در طول جغرافیایی۵۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۱ و عرض جغرافیایی ۲۷.۲۳ به وقوع پیوست و شدت آن در شهرستان های بستک، بندرخمیر و بندرعباس احساس شد.

صفاایسینی خاطرنشان کرد: تاکنون خسارت جانی پیرامون این زمین لرزه اعلام نشده و پس از وقوع زمین لرزه  تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: در پی این زمین لرزه به برخی از منازل اهالی منطقه رودبار شهرستان بستک خسارات وارد شده که میزان این خسارات در حال ارزیابی است.

صفاایسینی تاکید کرد: با توجه به پس لرزه های متعدد  این زمین لرزه مردم منطقه باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی و کاهش نگرانی اهالی منطقه تعداد 160 چادر در منطقه دپو شده و جمعیت هلال احمر بر حسب نیاز در حال برپایی کمپ های اسکان اضطراری در منطقه می باشد و در صورت نیاز تعداد چادر بیشتری به منطقه ارسال می گردد.

 

بیشتر بخوانید: تاکنون 19 پس لرزه پس از زلزله بستک رخ داده است اعزام تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده غرب هرمزگان/ زلزله بدون خسارت جانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر زلزله زمین مدیریت بحران هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ افشین جارچی گفت: با اجرای ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب، ۹ حلقه چاه غیرمجاز آب در روستای دارامحله سندس شهرستان رودبار با حضور نمایندگان این اداره و ماموران انتظامی توتکابن، پُر و مسدود شد.

وی افزود: این چاه‌ها برای استفاده کشاورزی و به صورت غیرمجاز در بخش رحمت آباد شهرستان رودبار ایجاده شده بود که با حکم قضایی مسدود شد.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند