Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:55:06 GMT

واگذاری زمین به متقاضیان روستای باغستان

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۹۱۸۳

واگذاری زمین به متقاضیان روستای باغستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، محمدی فرماندار سربیشه گفت:در حادثه سیل امسال  در روستای شیرگ اقا ۳۸واحد مسکونی آسیب دیده است.

او با اشاره به اینکه تعدادی از اهالی روستای شیرگ آقا خواستار جابه جایی  به روستای باغستان بودند افزود: بین این دو روستا ۱۸۰۰ متر فاصله است.

 محمدی با بیان اینکه ۱۷۰نفر از اهالی روستا خواستار تسهیلات و دریافت زمین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهار کرد:  تعدادی از این افراد به دلیل دوری روستای باغستان از مزارعشان و تمایل به ماندن در شیرگ آقا داشتند و شروع به ساخت و ساز در روستا شیرگ اقا با ملاحظه مسائل ایمنی و عدم ساخت و ساز در بستر رودخانه کرده اند.

فرماندار سرببشه گفت: از این تعداد ۴۳ قطعه زمین از سوی منابع طبیعی  به به اهالی روستای شیرگ اقا که متقاضی زمین در روستای باغستان بودندواگذار شد.

او ادامه داد: واگذاری‌های زمین در روستای با غستان به صورت قرعه کشی با حضور اهالی روستای و شورای روستا صورت گرفته است تا از هرگونه بحث و دلخوری بین اهالی روستا جلوگیری شود.

انتهای پیام / ط ا

اختصاص تسهیلات به سیل زدگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان

هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان گفت: آمادگی تامین و اعطای زمین به واحد‌های تولیدی برای احداث مسکن ملی ویژه کارگران آنها وجود دارد.

وی افزود: واگذاری زمین برای متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت اولویت شورای مسکن باشد.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار این ظرفیت وجود دارد که زمین به واحد‌های تولیدی و صنعتی واگذار شود تا برای کارگران واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند، مسکن ملی ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه ثبت نام متقاضیان در اغلب شهر‌های استان ادامه دارد افزود: برای متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند زمین تامین و واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک