Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در توجه به مناطق کم برخوردار گفت: به حواشی شهر اهواز باید توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد» در بازدید از کوی مشعلی اهواز اظهار کرد: هدف از بازدیدها از مناطق مختلف به ویژه محروم اهواز، رسیدگی به مشکلات آب و فاضلاب و همچنین آسفالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در توجه به مناطق کم برخوردار افزود: به حواشی شهر اهواز باید توجه شود که یکی از این مناطق، کوی مشعلی است.

 

وی با بیان اینکه نتیجه کارهای انجام شده توسط دستگاه های متولی در سه ماه آینده را می توان مشاهده کرد ادامه داد: تا زمانی که مشکل آب و فاضلاب منطقه حل نشود، مشکل آسفالت مرتفع نخواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه بازدیدها به منظور پایش مشکلات مردم انجام می شود اضافه کرد: به همراه معاون استاندار، شهردار و مجموعه شورای اسلامی شهر از منطقه کوی مشعلی جهت رسیدگی و رفع مشکلات و گفتگو با مردم بازدید شد.

 

امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه تا مرتفع شدن مشکلات منطقه، پیگیر مطالبات مردم هستم عنوان کرد: رسالت ما خدمت به مردم استان به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار است.

 

گفتنی است، در این بازدید، معاون استاندار و مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی و همچنین مدیرعامل آب و فاضلاب کلانشهر اهواز، نماینده ولی فقیه در استان را همراهی کردند.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استکبار ستیزی کانون های فرهنگی هنری مساجد روز 13 آبان مجلس کوی مشعلی اهواز حجت الاسلام موسوی فرد مناطق کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند.

اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان

جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.
این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.

طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود.

معرفی خیریه‌ پزشکی نوین

ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.

این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ