Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امرالله رئیسی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کوار فارس - دراین باره گفت: روز دوشنبه یک وانت بار پراید حامل دوعدد لباسشویی قاچاق از سمت جنوب استان وارد شهرستان کوار شد تا اینکه دراین منطقه با ایست بازرسی نیروی انتظامی مواجه شد، اما به اخطار پلیس بی‌توجهی و اقدام به فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل نیروی انتظامی این خودرو را تا بیرون از شهر کوار تعقیب و با شلیک گلوله، سعی در توقف این خودرو داشتند. راننده که با همسرش سوار خودرو بود با سرعت به فرار ادامه داد تا اینکه براثرشلیک گلوله پلیس، راننده این خودرو از ناحیه سر آسیب دیده و فوت کرد و خودرو نیز واژگون شد. از این رو، پزشکی قانونی هم اینک در حال بررسی است که آیا فوت این فرد در اثر شلیک گلوله بوده یا در اثر برخورد سرش با ستون خودرو جان باخته است.

رئیسی ادامه داد: همسر این فرد آسیب جدی ندیده است. اما فردی دیگر نیز در این منطقه در حال حرکت در کنار جاده بوده که البته هیچ ارتباطی با موضوع نداشته، اما مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفت و از ناحیه شکم مجروح شد که در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری است و مراحل درمان را طی می‌کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر پزشکی قانونی و دستگاه قضا در حال بررسی این موضوع هستند و در صورت احراز تخلف در شلیک پلیس، به آن رسیدگی خواهد شد. وی در ادامه گفت: پس از این حادثه فردی با انتشار فیلمی از صحنه این رخداد، در فضای مجازی پیشنهاد داده بود که مردم برای پیگیری این ماجرا تجمع کنند، اما پس از گفت‌وگوی صورت گرفته با معتمدان شهر، آن‌ها تأکید کردند که رسیدگی به این پرونده در روال قانونی در دستگاه قضایی دنبال و ازهرگونه تجمعی خودداری شود.

توضیح پلیس
سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس نیز دراین باره گفت: راننده حامل کالای قاچاق پس از آنکه بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد، مأموران پس از اخطار‌های مکرر و رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی هوایی کردند. به‌علت رانندگی خطرناک و سرعت زیاد، خودرو واژگون و منجر به‌فوت راننده شد؛ دراین زمینه با هماهنگی مراجع قضایی پرونده تشکیل و علت فوت راننده در دست بررسی است.

در پی این رخداد، فردی فراخوان تجمع اعتراضی در شهرستان کوار در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که بنا براعلام معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، عامل انتشار این فراخوان دستگیر شد.

سرهنگ کاووس محمدی افزود: متهم دستگیر شده از قاچاقچیان عمده و کلان کالا و ارز است که در بازجویی فنی و تخصصی، ضمن اظهار ندامت، علت و انگیزه‌اش از انتشار فراخوان را فشار بر مسئولان انتظامی و امنیتی برای کنترل نکردن جاده‌ها و تسهیل تردد قاچاقچیان و ایجاد فشار روانی و همسو کردن احساسات جامعه با خودش عنوان کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث شلیک مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی صبح آدینه در بازدید از پاسگاه آبخوری و در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۲۰ فقره سرقت خبر داد و تاکید کرد: مأموران پاسگاه در گشت زنی روزمره خود در محور دامغان - سمنان و با هوشیاری می‌توانند این فرد سارق را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی در گشت خود متوجه بار سنگین یک دستگاه وانت پیکان شده و آن را متوقف می‌کنند، افزود: در بازرسی از خودرو مقادیر زیادی بار ضایعات یافت شد اما با توجه به وزن زیاد بار خودرو و ساعت تردد آن مأموران ظن بیشتر به راننده خودرو پیدا کرده و با هماهنگی‌های صورت گرفته خودرو و راننده آن را به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه راننده خودرو در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد.

کد خبر 6088895

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس