Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهدخت "للا مریم" خواهر پادشاه مراکش در مراسم استقبال از "ایوانکا ترامپ" دختر و مشاور رییس جمهوری آمریکا در رباط (پایتخت)/ آسوشیتدپرس مراسم آیینی هندوهای بنگلادشی در معبدی در نزدیکی شهر داکا/ رویترز کارمندان باغ وحشی در جمهوری چک در حال انتقال پلیکان ها به خانه زمستانی‌ آنها در باغ وحش/ رویترز کلاس‌های دوره آموزش"مرگ خوب" در موسسه‌ای در شهر سئول کره جنوبی/ رویترز مداخله پلیس در درگیری حامیان و مخالفان رییس جمهوری بولیوی در شهر "لاپاز"(پایتخت)/ رویترز نمایشگاه سالانه خرید و فروش شتر در "پوشکار" در ایالت راجستان هند/ EPA و خبرگزاری فرانسه ماهیگیری در "آسام" هند/ EPA یک سگ در صف معترضان شیلیایی و علیه پلیس ضد شورش (شهر سانتیاگو)/ خبرگزاری فرانسه و رویترز حمله معترضان بولیویایی به شهردار شهر" وینتو".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان موهای خانم شهردار را کشیده و رنگ به روی او پاشیدند. او در نهایت با دخالت پلیس نجات یافت و در همین لحظات هجوم اصحاب رسانه به سمت او برای تهیه گزارش و شرح ماوقع/ EPA کارزار انتخاباتی اعضا و رهبران حزب سبز و دیگر احزاب چپ بریتانیا برای انتخابات پارلمانی زودهنگام ماه آینده در شهر "بریستول"/ PA فعالان عضو حزب "کنگره" هند در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی دولت هند در شهر "گواهاتی" دست به تظاهرات زدند./ رویترز نمای شبانه از اعتراضات در میدان تحریر بغداد/ رویترز اجرای نمایش در حاشیه تظاهرات ضد دولتی"آزادی" اعضای حزب اسلامی" جماعت علمای اسلامی" پاکستان در شهر اسلام آباد پاکستان/ رویترز خالی کردن بار"ذغال سنگ" از یک لنچ در بنگلادش/ خبرگزاری فرانسه بازگرداندن بیش از 300 مظنون کلاهبرداری از شبکه مخابراتی فیلیپین با یک پرواز اختصاصی به فرودگاه شهر "شیان" چین/ گاردین مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از اعتراضات چهارگوشه دنیا تا تظاهرات 13 آبان در تهران

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو

منابع خبری امروز (دوشنبه) از برگزاری تظاهرات خانواده‌های اسرای رژیم صهیونیستی مقابل مقر وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، خانواده‌های اسرای صهیونیست بار دیگر مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند.

این خانواده‌ها خواستار امضای فوری توافق تبادل اسرا برای آزادی اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین شدند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست امروز همچنین خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی تأکید کردند که از هر گونه اتلاف وقت برای حصول توافق جهت تبادل اسرا خودداری کند.

این خانواده‌ها گفتند که تنها راه بازگرداندن اسرای صهیونیست، انجام تبادل اسراست.

از سوی دیگر «یسرائیل زیو» فرمانده سابق واحد عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت: زمان برای آزادی اسرای اسرائیلی در حال اتمام است و حمله به رفح می تواند به معنای پایان زندگی آنها باشد.

«عبداللطیف القانوع»سخنگوی جنبش حماس نیز امروز تأکید کرد که شروط مقاومت، شروط غیرممکنی نیست بلکه خواسته‌های مشروعی است که میانجی‌گران آن را درک می‌کنند و ملت فلسطین آن را تأیید می‌کند.

وی تأکید کرد که بدون تحقق خواسته‌های عادلانه ملت مبنی بر برقراری دائمی آتش‌بس، خروج نیروهای اشغالگر و بازگشت آوارگان فلسطینی، هرگز توافقی با رژیم اشغالگر در کار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  •  بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید