Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در شورای پیشگیری این استان بر اجرای طرح مراقبت از دانش آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد. تاریخ انتشار: 10:34 - 16 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۵۵۵

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با تأکید بر لزوم حمایت از نوجوانان برای پیشگیری از بروز و گسترش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: دانش آموزان بعنوان یک جامعه هدفی هستند که در زمره آینده سازان کشور به شمار می‌آیند و به همین اعتبار در معرض تهدیدات و آسیب‌های بسیار جدی قرار دارند لذا مسؤولین وظیفه دارند با اجرای طرح مراقبت اجتماعی آنان را در مقابل این گونه خطر‌ها مورد محافظت و مصونیت قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خراسان شمالی طرح مراقبت از دانش آموزان در مقابل آسیب‌های اجتماعی را یکی از ابزار‌های بازدارنده در مقابل تهدیدات، آسیب‌ها و جرائم مختلف مبتلابه مناسبات فرهنگی، اجتماعی و فضای مجازی عنوان و خاطرنشان کرد:اجرای این طرح گامی مثبت و مهم و یک ضرورت پیشگیرانه به شمار می‌رود و باید به صورت جدی اجرا شود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی همچنین با انتقاد از وجود برخی مشکلات بر سر اجرای این طرح از جمله فراهم نشدن زیرساخت‌های اجرایی برای این طرح گفت:عزم دستگاه قضایی برای اجرای این طرح کاملا جدی است و امیدواریم با کمک دستگاه‌های ذی ربط و مسؤول هر چه سریعتر مشکلات فراروی این طرح رفع و اجرای طرح نماد و مراقبت از دانش آموزان در مقابل آسیب‌های اجتماعی، بطور کامل اجرایی شود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری همچنین، درباره رفع نشدن مشکلات مسیر بجنورد به گلستان شهر به مسئولان هشدار داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوقی و قضایی دادگستری آسیب های اجتماعی وقوع جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گفت: طرح وارگه دانایی امسال ویژه دانش‌آموزان مدارس ابتدایی مناطق عشایری برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح دانش آموزان به مدت یک ماه (از اردیبهشت‌ تا خرداد) فرصت دارند با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین شوند.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰ درصدی اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال و بختیاری

فرهادی ادامه داد: پس از ارزیابی دانش آموزان در خردادماه، برگزیدگان این طرح تجلیل خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری