Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آمار و ارقام و اتفاقات جالب هفته چهارم لیگ قهرمانان را با هم دنبال می کنیم.
به گزارش آریا، ششصدمین حضور پپ گواردیولا بر روی نیمکت مربیگری در سطح اول حرفه ای، با یک تساوی خاتمه یافت. در جریان تساوی 1-1 آتالانتا و منچسترسیتی در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پپ گواردیولا برای ششصدمین بار در سطح اول حرفه ای بر روی نیمکت مربیگری نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ گواردیولا در تیم های بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی، مجموعاً 600 بار مربیگری کرده و 440 بار پیروز از میدان خارج شده که حاصل آن کسب 28 جام باشگاهی بوده است. همچنین گواردیولا 42 بار هدایت بارسلونا بی را عهده دار بوده است.

- سون هیونگ مین و رحیم استرلینگ بیشتر از هر بازیکن دیگری در سال 2019 میلادی موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا شده اند. تنها دو بازی دیگر برای بازیکنان فرصت است، تا آمار گلزنی خود در سال 2019 در لیگ قهرمانان اروپا را افزایش دهند و فعلاً یک بازیکن کره ای به همراه ستاره منچسترسیتی در صدر جدول گلزنان قرار دارند. به گزارش Sky Sports، سون هیونگ مین بازیکن تاتنهام و رحیم استرلینگ بازیکن منچسترسیتی با گلزنی در دیدارهای شب گذشته تیم های خود در لیگ قهرمانان اروپا، تعداد گل هایشان در این مسابقات در سال 2019 را به عدد 9 رساندند و در این زمینه رکورددار هستند.

- در جریان برد 6-0 رئال مادرید مقابل گالاتاسارای در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رودریگو گوئس موفق به ثبت هت تریک شد. رودریگو با هت تریک در این دیدار با 18 سال و 301 روز سن به دومین بازیکن جوان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بدل شد که موفق به هت تریک در این مسابقات می شود. همچنین رودریگو به دومین بازیکن جوان برزیلی پس از رونالدو (17 سال و 356 روز، آیندهوون 4-5 بایرلورکوزن، 13 سپتامبر 1994، جام یوفا) بدل شد که موفق به هت تریک در یک مسابقه اروپایی می شود. البته رودریگو به جوانترین بازیکن برزیلی بدل شد که موفق به گلزنی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا می شود و پس از رائول دومین بازیکن جوان رئال مادرید لقب گرفت که موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا می شود. رودریگو دو گل ابتدایی خود را در 6 دقیقه و 14 ثانیه به ثمر رساند، تا سریع ترین بریس تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود به ثبت رساند.

- واکر در بازی با آتالانتا و در اولین تجربه خود به عنوان دروازه بان موفق به ثبت کلین شیت شد. دیدار آتالانتا-منچسترسیتی در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 به پایان رسید. دروازه بانی کایل واکر از نکات جالب این بازی بود. پس از مصدومیت ادرسون، کلودیو براوو به عنوان دروازه بان سیتی به میدان آمد. او در دقیقه 82 با خطا روی ایلیچیچ، تیمش را از شکست نجات داد و با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. با توجه به اینکه تیم گواردیولا دروازه بان سومی روی نیمکت نداشت، کایل واکر درون دروازه سیتیزن ها ایستاد. به نقل از Squawka؛ کایل واکر در این بازی موفق به ثبت کلین شیت شد. ضمنا بازیکنان آتالانتا دو شوت به داخل چارچوب دروازه سیتی زدند. یک شوت وقتی براوو درون دروازه بود به گل تبدیل شد و شوت دیگر در دقایق پایانی توسط واکر دفع شد. به عبارتی از نظر آماری، کایل واکر بهترین دروازه منچسترسیتی در بازی با آتالانتا بود. از بین سه دروازه بان منچسترسیتی مقابل آتالانتا، فقط او موفق به انجام سیو شد.
طرفداری - در جریان تساوی 1-1 آتالانتا و منچسترسیتی در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، کایل واکر مجبور شد درون دروازه منچسترسیتی قرار گیرد. ادرسون مورائس دروازه بان اصلی سیتی بین دو نیمه جای خود را به کلودیو براوو داد و دروازه بان شیلیایی نیز به دلیل خطا بر روی یوسیپ ایلیچیچ از زمین مسابقه اخراج شد، تا کایل واکر در دقیقه 88 به جای ریاض محرز وارد زمین شود و حدود 10 دقیقه درون دروازه تیمش قرار گیرد.

- رئال مادرید با زدن 6 گل در خانه به گالاتاسرای ضعف اخیر در بازی‌های برگزار شده در برنابئو را پوشش داد. اگر به قبل از 8 شکست رئال مادرید در فصل گذشته نگاه کنیم و به فصل 2018-2017 برگردیم، متوجه می‌شویم رئال مادرید در آن مقطع در 28 بازی خانگی خود 13 بار شکست خورد. در حقیقت آن‌ها حتی موفق به شکست فوئنلابرادا، نومانسیا یا لگانس هم در بازی‌های خانگی جام حذفی اسپانیا نشده‌اند. حالا معلوم می‌شود فقط نبود رونالدو باعث رقم خوردن این روزهای تلخ نشده و عوامل دیگری هم دخیل هستند. بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در 3 ژوئن 2017، رئال مادرید بدترین آمار عملکرد در بازی‌های خانگی را بین تیم‌های بزرگ اروپایی در لیگ داخلی داشته است. رئال مادرید از آگوست سال 2017 تاکنون 63 امتیاز را در 65 بازی خانگی از دست داده است. در همین مدت زمان بارسلونا در 64 بازی تنها 14 امتیاز خانگی را از دست داده است. رئال مادرید از زمان تساوی در اولین بازی خانگی فصل مقابل وایادولید در 5 بازی بعدی خانگی در لالیگا 4 برد و یک تساوی داشته و در لیگ قهرمانان اروپا هم یک برد و یک تساوی به چنگ آورده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاره جوان رئال مادرید کایل واکر آتالانتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، اسطوره سابق بایرن مونیخ، در مورد نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. بایرن مونیخ و رئال مادرید فرداشب در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.  

رئال با شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی یک چهارم نهایی به این مرحله رسیده و بایرن مونیخ هم آرسنال را از پیش رو برداشت تا راهی نیمه نهایی شود.

ماتئوس که به عنوان تحلیلگر و مفسر فوتبال فعالیت می‌کند به شانس تیم تحت هدایت توماس توخل برای صعود به فینال خوش‌بین است.

ماتئوس گفت: "منچسترسیتی از رئال مادرید قوی‌تر است، فکر می‌کنم بایرن از این قرعه خوشحال‌تر شده است. مطمئنم در حال حاضر جو فوق‌العاده‌ای در رختکن وجود دارد و این باعث می‌شود که نه تنها مادرید، بلکه لیگ قهرمانان اروپا را نیز ببریم."

او ابراز امیدواری کرد بایرن به فینال صعود کند:"من می‌خواهم فینال آلمانی را در لندن ببینم، به نظرم بازی خوبی خواهد بود. به دورتموند هم اعتماد دارم که باید به مصاف پاری سن ژرمن برود."

ماتئوس همچنین درمورد کارلو آنچلوتی گفت:"کارلو نه تنها یک مربی بزرگ است، بلکه یک فوتبالیست بزرگ بود. من مقابل او در میلان بازی کردم. و برای بازیکنان حرفه‌ای بود. او اکنون در رئال نقش یک پدر را بازی می‌کند، مانند یوپ هاینکس برای بازیکنان مونیخ چند سال پیش."

دیگر خبرها

  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!