Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجری گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده تا کنون حضور ۱۴ سفیر د ر جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در استان گلستان قطعی شده است.

«احمد تجری» در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سیزدهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در استان گلستان و دو شهر گرگان و گنبدکاووس از 21 آبان شروع به کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گلستان ادامه داد: با هماهنگی انجام شده امسال شاهد حضور ۲۰ گروه های موسیقی و گروه های مختلف صنایع دستی همه استان ها خواهیم بود.

 

تجری متذکر شد: همچنین در این جشنواره بخش روستایی را با حضور گروه های صنایع دستی استان گلستان خواهیم داشت و روستاهایی که اعلام آمادگی کردند با معماری روستا، گویش، پویش و غذاهای محلی در این جشنواره حضور دارند.

 

وی گفت: 14 سفیر از کشورهای مختلف در این جشنواره اقوام حضور خواهند داشت این کشورها شامل کشورهای مختلفی از آسیا و اروپا خواهد بود.

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گلستان متذکر شد: از امروز کار اجرایی و عملیاتی و آماده سازی فضای سالن شروع شده است و تا به امروز همه استان های کشور در بخش صنایع دستی حضور خواهند داشت و امیدواریم بخش متنوع تری نسبت به سال گذشته شاهد باشیم.

 

تجری یادآور شد: همانطور که از اسم این جشنواره مشخص است فرهنگ اقوام ایران زمین شامل موضوعات آیینی، صنایع دستی و غذاهای محلی خواهد شد.

 

وی ابراز داشت: آن چیزی که به مرور زمان و هر سال تاکید داریم که بیشتر مورد توجه قرار گیرد این است که این جشنواره در سراسر کشور شناسانده شود و گردشگران را ویژه این مراسم داشته باشیم.

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گلستان متذکر شد: تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره اقوام را در دیگر استان ها در فضای شهری و مجازی اتفاق افتاده است و چندین تور گردشگری برای این جشنواره از استان‎های مختلف نهایی شده است.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان مسجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان راهپیمایی 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس کانون های مساجد جشنواره اقوام ایران زمین گلستان سفیر تجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟

بر اساس بیانیه اخیر دولت هند مبنی بر منع مسافرت شهروندان هندی به ایران و اسرائیل شنیده‌ها حاکی از عدم حضور هند به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه کتاب تهران است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ کمتر از 11 روز مانده به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران،‌ حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه این رویداد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که پس از صدور بیانیه دولت هند در روز 24 فروردین که در آن  به شهروندانش توصیه کرد که با توجه «به شرایط حاکم بر منطقه» تا اطلاع ثانوی از سفر به ایران و اسرائیل خودداری کنند. بعید است که ناشران هندی بتوانند خود را به نمایشگاه کتاب تهران برسانند. پیگیری‌های دوطرف تا این لحظه به نتیجه‌ای ختم نشده است.

نگاهی به سالن رایت نمایشگاه کتاب دهلی/ رایت سنتر دهلی چه قابلیت هایی برای نشر ایران دارد؟

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مذاکره با وزارت فرهنگ هند پیگیر حضور ناشران این کشور در نمایشگاه کتاب تهران است،‌  یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه کتاب تهران و معاون فرهنگی وزرات ارشاد در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تایید این پیگیری‌ها گفت: نتیجه این پیگیری‌ها به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • فصل پنجم «نون‌خ» را می‌توان پیوند غرب و شرق ایران دانست
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است