Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهم ربیع آغاز امامت مولایی خوبیهاست و با ظهورش تمام غم ها و هجران ها پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر ، نهم ربیع الاول نه تنها نخستین روز امامت امام عصر علیه السلام است بلکه آغاز دوره حیاتی و مهم در تاریخ شیعه نیز به شمار می آید .


نهم ربیع یادمان آغاز امامت ولی عصر، آغازی که آغاز عشق بود آغازی برای آنان که دل در گرو عشق نهاده و ندای یا صاحب الزمان(عج) سر می دهند ، عاشقان تو را می خوانند یا صاحب الزمان، مولای من ،امروز آغاز  امامت تو ست،امروز خورشید مهربان تر از همیشه بیدار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 امروزبه یمن چنین آغاز مبارکی  . برکت ملکوت را  در دست هایت می گذارند تا رسولان بی رسالت دنیا زده بهشت را پیچیده در قنوتت به تماشا بنشینند
 تبریک بر تو مولا آغاز امامت.


جهان خلاصه ای از لبخندتوست  که امامتت را تمام آبشارها قیام می کنند و جنگل‌ها قامت می بندند به بزرگی و کرامت تو همه سر تعظیم فرود می آورند آقای من مولای خوبی ها.


تو  بزرگی ، مثل پیامبر (ص) بزرگی چون وحی  ،مانند پدرانت ردای  پیامبر  بر دوشت آواز عدالت سر می دهد و شمشیر پدر بزرگوارت حضرت علی(ع) در دستانت مشق عشق می کند.
 چشمهایت  بوی مهربانی مادرت  زهرا (س)می دهد.
  امروز روز بزرگی برای توست ای عدالت گستر عالم  ، امروز روز بزرگی  توست ،بزرگی تو بزرگتر از رهمه پیامبران است ،بزرگی تو از ازل آغاز شده و با ابدیت به پایان می رسد .


آقا جان خدا   امروز تو را بزرگ تر از هرکسی می‌خواهد امروز از آن تو ست. مثل تمام فرداهای نیامده  تمام دیروزها، روزها ،هفته ها ، ماه ها و سال ها . تمام  فصلهای  سال نامت  را از بر کرده اند،مثل تمام درخت ها و آبها ، امروز


به امید روزی که بیایی ،بیا که دلها بی تو خسته و افسرده‌اند، دلهای منتظر بیقرار برای تو می تپد آقا جان بیا،  بیا که تمام کودکی ام را در میان کوچه چشم انتظاری سر کردم و امروز بزرگ شدم بزرگ و بزرگتر و همچنان منتظرم آقا جان .تا بیایی  و تمام غصه ها را پایان دهی .

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان مسجد یوم الله ۱۳ آبان راهپیمایی 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مجلس ظهور امام زمان عج نهم ربیع الاول آغاز امامت امام زمان عج شهرستان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال و التعاون + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و التعاون در چارچوب هفته سی‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و التعاون عصر _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته سی‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۱۸:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

الکساندر میتروویچ در دقیقه ۴۰، سعود عبدالحمید در دقیقه ۷۰ و صالح الشهری در دقیقه ۷+۹۰ برای الهلال گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی الهلال و التعاون کد خبر 750385

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی الهلال و التعاون + فیلم
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان