Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور وظیفه نماینده ولی فقیه در استان ها را هدایت عمومی استان در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی بیان کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری حمایت و پشتیبانی از تمام خدمتگزاران در حوزه های اجرایی،سیاسی،اجتماعی و فرهنگی  به نیابت از مقام معظم رهبری از دیگر وظایف اصلی نمایندگان ولی فقیه در استان ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :علاوه بر آن نظارت عمومی برعملکرد و برنامه های فراگیر استانی نیز از دیگر کارهای نماینده ولی فقیه است.

وی ابراز امیدواری کرد تا نماینده جدید ولی فقیه در مازندران همانند دوره های گذشته بتواند این مسیر را ادامه دهد.

حاج علی اکبری ضمن قدردانی از چهاردهه خدمات آیت الله طبرسی در کسوت امامت جمعه شهر ساری و دو دهه نمایندگی ولی فقیه در مازندران از آیت الله محمدی لایینی نماینده جدید ولی فقیه در استان نیز به عنوان فرد عالم و دانشگاهی و خانواده فقاهت یاد کرد و اظهار داشت : قطعا در گام دوم انقلاب اسلامی باید تلاش بیشتری در جهت ترویج آرمان های انقلاب صورت گیرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور درادامه  گفت: نماز جمعه از برکات نظام جمهوری اسلامی است و اکنون ۹۰۰ مکان در سطح کشور جمعه ها. نماز جمعه برگزار می شود.

در این آیین، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران معرفی شد.

بیشتر بخوانید: دیدار هیات رئیسه واعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام یک‌لحظه از گذشت عمرم در هرمزگان تأسف نمی‌خورم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرمان های انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مسعود آرامش اظهارکرد: دارندگان کارت‌های پایان خدمت و معافیت کاغذی (قدیمی) شاغل در ادارات دولتی، نهاد‌های عمومی غیر دولتی و بخش خصوصی با عنایت به عدم ثبت اطلاعات در سامانه جامع وظیفه عمومی متاسفانه جزء مشمولین غایب غیر مطلق استان محسوب می‌شوند. 
وی افزود: برخی افراد علیرغم فراخوان‌های صورت گرفته تا کنون اقدامی در خصوص دریافت کارت هوشمند انجام نداده اند و این موضوع موجب بروز مشکلات و محدودیت‌هایی را در سیستم‌های اداری از قبیل صدور گذر نامه، اخذ مجوز خروج از کشور، عدم اختصاص وام‌های صنعتی و کشاورزی را ایجاد کرده است. 
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان یزد تصریح کرد: تقاضا داریم این گروه از افراد با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ درخواست کارت المثنی پایان خدمت یا معافیت (هوشمند و جدید) را کرده و سپس برای پیگیری در شهرستان‌ها به دایره وظیفه عمومی شهرستان مربوطه و در مرکز استان به معاونت وظیفه عمومی استان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی